English

فرمانده دریابانی مازندران؛

ورود و خروج کالا مطابق با نیاز اقتصادی کشور نظارت می شود/هموطنان در سواحل مازندران حرمت را نگه دارند

سرهنگ سید تقی حسینی با بیان اینکه ورود و خروج کالا از بنادر مطابق با نیاز اقتصادی کشور نظارت می شود، گفت:هموطنان در سواحل مازندران حرمت را نگه دارند.

ورود و خروج کالا مطابق با نیاز اقتصادی کشور نظارت می شود/هموطنان در سواحل مازندران حرمت را نگه دارند

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده دریابانی مازندران اظهار داشت: از جمله اولویت‌های این سازمان را کنترل شناورها در بنادر و نظارت بر ورود و خروج کالاها با هماهنگی گارد بندر و اداره بنادر به‌منظور جلوگیری از ورد اشیا ممنوعه به کشور دانست و افزود: از دیگر کارهای ما نظارت بر ورود و خروج کالا مطابق با نیاز اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به تقدیم ۱۰ هزار شهید استان مازندران در راه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بر رعایت مسائل اخلاقی و حفظ حجاب در استان تأکید و خاطرنشان کرد: هموطنان در سواحل مازندران حرمت را نگه دارند تا برای خودشان مشکلاتی ایجاد نشود.

این مسوول به مردم توصیه کرد تا از شرکت‌ها و اماکنی جت اسکی و قایق دریافت کنند که آن شرکت‌ها در قالب موسسات زیرمجموعه و در حوزه طرح‌های سالم‌سازی باشند.

حسینی بر استفاده از جلیقه نجات تأکید کرد و افزود: افرادی که به فنون شنا آشنایی ندارند از سوار شدن به قایق و جت اسکی خودداری کنند تا کام خود و خانواده را تلخ نکنند.

وی  با بیان اینکه سیاست‌های ما در حوزه مدیریتی برگرفته از سیاست‌های مرزبانی جهموری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: اما ما باتوجه به توان و شرایط نحوه اعمال سیاست‌ها را مدیریت می‌کنیم.

سواحل

سرهنگ سید تقی حسینی، با اشاره به تعطیلات تابستان و طرح‌های سالم‌سازی دریا گفت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های ما در این راستا، ساماندهی شناورهایی است که در ایام تابستان برای استفاده از این موهبت الهی به استان مازندران می‌آیند و به‌عنوان مهمان از آن استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه