English

رئیس شورای اسلامی شهر گلوگاه:

برخی مسوولان با سنگ اندازی ها مانع جذب سرمایه گذار در گلوگاه هستند

حسینعلی خادملو گفت: برخی مسوولان با سنگ اندازی ها مانع جذب سرمایه گذار در گلوگاه هستند.

برخی مسوولان با سنگ اندازی ها مانع جذب سرمایه گذار در گلوگاه هستند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس شورای اسلامی شهر گلوگاه با بیان اینکه نگاه سلیقه ای برخی از مسوولان مانع بزرگ پیشرفت گلوگاه است، گفت: برخی مسوولان با سنگ اندازی ها مانع جذب سرمایه گذار در گلوگاه هستند.

 خادملو افزود: مجتمع گردشگری پردیس گلوگاه از جمله تلاش های انجام شده برای جذب سرمایه گذار و ایجاد مجتمع گردشگری است که از سال 90 در 3.5 هکتار زمین برای ایجاد ویلا، رستوران، زمین بازی، سالن ورزش، کافی شاپ و... در نظر گرفته شده است و با اتمام اخذ مجوزها در پایان کار سنگ اندازی هایی شد و ساخت و ساز متوقف است و اکنون هم ممانعت محیط زیست، موجب شد تا طرح اجرایی نشود.

وی گفت: اشتغال مهم ترین درخواست مردم از اعضای شورای اسلامی شهر است و این در حالی است که ظرفیت های مختلف برای توسعه گردشگری در بخش تله کابین، مجتمع های گردشگری و رفاهی، سایت پروازی و... در گلوگاه وجود دارد، اما برخی با تنگ نظری ها مانع پیشرفت و توسعه هستند.

جذب سرمایه گذار در گلوگاه

حسینعلی خادملو افزود: دعوت از سرمایه گذاران در گلوگاه، ایجاد پارک طولی، احداث سایت پروازی، راه اندازی تله کابین، کارخانه اسفالت، تلاش برای تعیین تکلیف پروژه پردیس، بهره برداری از پل بزرگ گلوگاه به دامغان، آماده نمودن طرح گردشگری توسکاچشمه و.. از جمله اقدامات مهم و در دست انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه