English

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران؛

فکر کردن به واردات مرکبات ظلم بزرگی به باغداران است

محمدرضا شعبانی با اشاره به اینکه در شرایطی که محصولاتی ازجمله پرتقال، سیب، کیوی به صورت فراوانی وجود دارد، گفت:فکر کردن به واردات مرکبات ظلم بزرگی به باغداران است.

فکر کردن به واردات مرکبات ظلم بزرگی به باغداران است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران نه تنها نباید واردات صورت گیرد بلکه فکر کردن به واردات مرکبات ظلم بزرگی به باغداران است.

شعبانی تصریح کرد: در شرایطی که محصولاتی ازجمله پرتقال، سیب، کیوی، خیار، توت‌فرنگی به میزان کافی و فراوانی و دست‌کم تا خرداد ماه سال آینده داریم واردات درحقیقت ضربه به تولید کشور است.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با اشاره به اینکه مصرف میوه معمولاً از دهه سوم اسفند شروع می‌شود، افزود: در حال حاضر همه مردم در حال تدارک پوشاک و سایر نیازهای خود هستند تنها محصولی که در پایان تامین می‌شود میوه است که از ۲۰ اسفند زمینه‌های آن آماده می‌شود.

مرکبات

وی با اعلام اینکه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند در سبد میوه ما ایرانیان جای می‌گیرد، بیان کرد: نیاز به واردات نیست باید این تفکر را از خود دور کنیم و صد درصد مخالف واردات نارنگی هستیم.

محمدرضا شعبانی خاطرنشان کرد: اگر بعد از عید صادرات هم صورت گیرد باز هم قادر به تأمین نیاز میوه بازار تا خرداد ماه سال آینده خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه