English

روش واریز سودهای سهام عدالت مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران گفت:این روش واریز سودهای سهام عدالت مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است و ادامه این روش ضربه بزرگی را به طرح بزرگ سهام عدالت وارد خواهد کرد.

روش واریز سودهای سهام عدالت مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، عسگر توکلی اظهار کرد: سهام‌دارانی که نسبت به اعلام شماره حساب شبا در سامانه سهام عدالت اقدام کردند بخشی از سودهای سهام عدالت واریز شده است.

وی با بیان اینکه قرار است سود سهام عدالت در سه مرحله به حساب سهام‌داران واریز شود، اضافه کرد: افرادی که شماره حساب شبای خود را اعلام نکردند باید هرچه سریع‌تر نسبت به این کار اقدام کنند البته سود این افراد در آخرین مرحله واریز می‌شود.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران با اشاره به 2 اینکه میلیون و 300هزار نفر شمول سهام عدالت در مازندران هستند، افزود: یک‌میلیون و 900 هزار نفر شماره حساب شبای خود را اعلام کردند و تعداد افرادی که سود سهام عدالت نیز به حساب آنان واریز شده متغیر است.

سهام عدالت

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران با تأکید بر اینکه باید اقتصاد خرد را به سمت اقتصاد کلان سوق دهیم، گفت: در حالی‌که این روش واریز سودهای سهام عدالت مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است و ادامه این روش ضربه بزرگی را به طرح بزرگ سهام عدالت وارد خواهد کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه