English

فرماندار ساری:

مردم و رسانه‌ها شرایط دولت و دستگاه‌های اجرایی را درک کنند

مجید حسین زادگان از مردم و رسانه‌ها درخواست کرد که شرایط دولت و دستگاه‌های اجرایی را درک کنند همان طور که مردم از ما انتظار دارند که نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدام شود.

مردم و رسانه‌ها شرایط دولت و دستگاه‌های اجرایی را درک کنند

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار ساری درباره آخرین وضعیت کارخانه زباله‌سوز ساری اظهار کرد: فرایند ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری زمان‌بر است و مردم منطقه چهاردانگه ساری هم حق دارند که نسبت به وضعیت موجود گلایه‌مند باشند.

وی با اعلام اینکه وعده 6 ماهه انتقال زباله در حال حاضر وارد سیزدهمین سال شد، تصریح کرد: حداقل از زمانی که شهرداری و شورا قول دادند روند پیشرفت پروژه مناسب است.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: وضعیت اعتباری اجرای پروژه بهتر شده و موانع اداری بسیار مناسب‌تر در حال پیگیری است.

این مسوول با اعلام اینکه در حال حاضر پیمانکار مشغول فعالیت است، گفت: مردم منطقه چهاردانگه تا این وضعیت همکاری کردند در حال حاضر هم بزرگواری کنند و وضعیت موجود را تحمل کنند و از بابت تاخیر از طرف خودم و دستگاه‌ متولی عذرخواهی می‌کنم.

حسین‌زادگان ادامه داد: اگر پروژه تعطیل باشد به مردم حق می‌دهم، در حال حاضر واقعا پروژه تعطیل نیست، ماشین‌آلات وارد استان شده و فاز اول سازه هم به اتمام رسیده است و بنا داریم با درخواست مجموعه شهرداری و شورا پروژه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی از مردم و رسانه‌ها درخواست کرد که شرایط دولت و دستگاه‌های اجرایی را درک کنند همانطور که مردم از ما انتظار دارند که نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدام شود.

فرماندار ساری گفت: به دلیل مشکلاتی مالی و اعتباری پروژه در زمان اعلام شده به بهره‌برداری نمی‌رسد ولی تلاش و اقداماتی که در حال حاضر انجام می‌شود بسیار ارزنده است.

حسین زادگان بیان کرد: دستگاه اجرایی این پروژه شهرداری است و فرمانداری حاکمیتی است، به صورت قانونی حق دخالت در بحث پسماند نداریم، فرماندار نماینده دولت در شهرستان است و هر پروژه‌ای که مشکل داشته باشد نماینده دولت باید حضور داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه