English

۴۸ هزار نفر از کارگران ساختمانی مازندران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اظهار داشت: تاکنون 48 هزار نفر از کارگران ساختمانی مازندران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

48 هزار نفر از کارگران ساختمانی مازندران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی‌اصغر محمودی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حمایت از کارگران ساختمانی در استان اظهار کرد: پس از بررسی لازم 3 هزار نفر از کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی با اشاره به تعاملی که بین انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران و بیمه تامین اجتماعی وجود دارد، افزود: در حال حاضر 48 هزار 500 نفر از کارگران ساختمانی مازندران زیرپوشش بیمه‌ای قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از بهره‌مندی کارگرانی ساختمانی در صف انتظار از بیمه تامین اجتماعی خبر داد و افزود: با نصب نرم‌افزار جدید و راست‌آزمایی تلاش داریم که تعداد افراد در انتظار صنف کارگران ساختمانی را کاهش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: از زمان اجرای طرح ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی تاکنون که از سال 89 شروع شده است تاکنون 48 هزار نفر از کارگران زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در طول چهار سال گذشته 33 هزار و 500 نفر به آمار بیمه شدگان اضافه شدند که در مجموع تعداد بیمه‌شدگان کارگران ساختمانی مازندران 48 هزار 500 نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه