English

استاندار مازندران:

باید به فساد اداری در مازندران خاتمه دهیم

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به فساد اداری در استان خاتمه دهیم، گفت: سلامت اداری را حاکم کنیم و همه باید به وظایف خود آگاه شوند.

باید به فساد اداری در مازندران خاتمه دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران با بیان اینکه طرح موضوعی مسائل برای رفع موانع کارسازتر است، افزود: پیمانکار موتور محرک سازندگی است و  اگر از لحاظ گردش مالی دچار رکود شود، یعنی پیشرفت استان فلج شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار برای ما مهم است و باید حمایت شود، یادآور شد: اگر در بخش صنعت و یا کشاورزی، عمران و آبادی بخواهد اتفاق بیفتد باید زیرساخت فراهم شود و این زیرساخت توسط پیمانکار فراهم می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه باید بدانیم توانمندسازی دولت و ملت به هم آمیخته شده است، عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کرد از افرادی که کار می‌کنند حمایت می‌کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای پیشرفت باید منسجم باشیم، بیان کرد: حرکت‌مان به صورتی باشد که پیشرفت سازندگی اتفاق بیفتد.

این مسؤول با بیان اینکه باید به دنبال ظرفیت‌سازی لازم برای برطرف کردن حلقه‌های مفقوده توسعه در استان هستم، تأکید کرد: در مازندران نباید رکود، رنج و عذاب بیکاری و فقر وجود داشته باشد، باید رونق وجود داشته باشد.

اسلامی با بیان اینکه بحث شرکت‌های دانش‌بنیان، فن‌آوری اطلاعات و ICT می‌تواند سهم زیادی در اشتغال استان داشته باشد، ادامه داد: باید موانعی که وجود دارد در کارگروه تخصصی بررسی و خلاهای قانونی، بخشنامه‌ها و مقررات اصلاح کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به فساد اداری خاتمه دهیم، افزود: سلامت اداری را حاکم کنیم و همه باید به وظایف خود آگاه شوند.

این مسؤول افزود: رقابت‌پذیری مستلزم کیفیت و قیمت تمام شده و ماندگار است، باید با هم یکپارچه شویم و برند مازندران را توسعه دهیم.

اسلامی با اشاره به بحث نقدینگی و سرمایه در گردش خاطرنشان کرد: نوع سهام و ساختار مالی  شرکت‌ها را شفاف کرده و فعالیت‌های اقتصادی در بورس و فرابورس برویم و از بازار سرمایه استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه