English

۹۷ درصد از تصادفات درون شهری مازندران مربوط به عابرین پیاده است

رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت:۹۷ درصد از تصادفات درون شهری مازندران مربوط به عابرین پیاده است.

۹۷ درصد از تصادفات درون شهری مازندران مربوط به عابرین پیاده است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مهدی باقری با بیان اینکه همکاران ما در نقاط حادثه‌خیز مداوم و مستمر استقرار دارند، افزود: ۹۶ نقط حادثه‌خیز در شرایط فعلی در استان وجود دارد.

این مسوول خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان این ۹۶ نقطه حادثه‌خیز در چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال احصا انجام شود.

باقری یادآور شد: استان مازندران در دو نقطه بیشترین آمار تصادفات را به خودش اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه سال جاری بالغ بر ۹۷ درصد از تصادفات ما عابران پیاده که بیشترین آسیب‌پذیری افراد مُسن جامعه بودند، تاکید کرد: بنابر ماده ۲۱۵ آیین‌نامه راهنمایی رانندگی که در حقیقت ظرفیت و شرایط عبور و مرور عابرین پیاده مشخص شده است، از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم به هنگام عبور از عرض و طول خیابان که توسط این دسته از کاربران ترافیکی انجام می‌شود حتما یک نفر همراه را با خودشان داشته باشند تا باعث عبور تصادف نشود.

رئیس پلیس راهور استان مازندران عنوان کرد: نقاطی که به عنوان شرایط و وضعیت تصادف عابر پیاده ایجاد می‌شود به صورت پراکنده است.

باقری با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت رعایت مقررات را در دستور کارشان قرار بدهند، گفت: راکبان موتورسیکلت به عنوان یکی از کاربران ترافیکی بیشترین آمار تصادفات بعد از عابرین پیاده را به خودشان اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه