English

شهرستان نور در حال غرق شدن در فاضلاب است

امیدرضا تونی اظهار داشت: شهرستان نور در حال غرق شدن در فاضلاب بوده، به گونه‌ای که دریا و شناگاه‌ها آلوده است.

شهرستان نور در حال غرق شدن در فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری موج، رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نور در جلسه هماهنگی طرح ساماندهی دریای این شهرستان، که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به آلودگی دریا، اظهار کرد: شهرستان نور در حال غرق شدن در فاضلاب بوده، به گونه‌ای که دریا و شناگاه‌ها آلوده است و وضعیت بسیار نامطلوبی را شاهد هستیم.

وی نبود اگو شهری را عامل اصلی این اتفاق دانست و افزود: اجرای طرح اگو شهری امسال نیز در اولویت‌های استان قرار نگرفت و این در حالی است که سال‌های سال اعلام می‌کنند طرح فاضلاب شهری نور در حوزه مطالعاتی قرار دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نور از ورود فاضلاب‌های خانگی به رودخانه‌ها و دریا خبر داد و گفت: باید مسوولان استان را نسبت به این موضوع حساس کرد.

در ادامه این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور نیز تعطیلی تبصره ۲۰ ماده ۵۵ و عدم برگزاری جلسات این کارگروه را سبب افزایش ورودی فاضلاب خانگی به رودخانه‌ها دانست و گفت: برگزاری این جلسه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

سیدحمید حسینی تصریح کرد: در بازدید محیطی شناگاه‌ها وضعیت بهداشت محیطی شناگاه‌های شهرهای نور و رویان خوب است ولی ایزدشهر باید برای بهبود وضعیت تلاش کند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان نور از به‌کارگیری ۹۶ ناجی در نقاط کور و ۱۵ ناجی در ۱۵ شهرک، از مجموع ۳۹ شهرک مسکونی شهرستان خبر داد و افزود: برخی از شهرک‌ها هم ناجی گرفتند لیکن به هیأت معرفی نشده و ابلاغ دریافت نکردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه