English

استاندار مازندران:

حلقه مفقوده کسب و کار و ناتوان کننده های اقتصاد مازندران باید شناسایی شود

محمد اسلامی با بیان این که باید اقتصاد مقاومتی در روستاها راه اندازی شود، گفت: حلقه مفقوده کسب و کار و ناتوان کننده های اقتصاد استان باید شناسایی شود و در سایه برندسازی توسعه صادرات محقق گردد.

حلقه مفقوده کسب و کار و ناتوان کننده های اقتصاد مازندران باید شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران با اشاره به این که پروژه های گردشگری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید به اهل ترین افراد سپرده شود، تصریح نمود: مراحل واگذاری پروژه ها باید کاملا قانونی، شفاف و برابر ضوابط باشد و سرمایه گذار نباید موقوف تسهیلات باشد.

وی با بیان این که باید نگاه به اشتغال از تکیه به فرصت های شغلی در دولت به توانمند سازی دانش آموختگان برای ظرفیت سازی و ایجاد مشاغل جدید تغییر یابد، خاطر نشان ساخت: باید مسیرها تسهیل شود تا مردم با استفاده از توانمندی های خود امور خود را سامان دهند.

اسلامی با اشاره به این که سرمایه انسانی مازندران بی نظیر است، یاد آور شد: توسعه استان باید بر اساس اقتضائات مازندران، حفظ محیط زیست و رشد ظرفیت های طبیعی عالی مازندران باشد.

استاندار با تاکید بر این که باید پنجره جدیدی در نگاه به توانمندسازی مردم و اشتغال و سرمایه گذاری در مازندران باز شود، افزود: پنجره واحد سرمایه گذاری باید زمینه تسهیل سرمایه گذاری و کسب و کار را فراهم نماید.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان این که باید اقتصاد مقاومتی در روستاها راه اندازی شود، تصریح نمود: حلقه مفقوده کسب و کار و ناتوان کننده های اقتصاد استان باید شناسایی شود و در سایه برندسازی توسعه صادرات محقق گردد.

اسلامی با تاکید بر این که فرمانداران باید با جدیت برای آزادسازی حریم 60 متری سواحل تلاش کنند، افزود: تصرف ساحل و بهره برداری اختصاصی از آن و احداث هرگونه بنا در حریم 60 متری غیر قابل قبول است و ساحل باید از هرگونه زباله پاکسازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه