English

هلال‌احمر سوادکوه متولی ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده است

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه جمع‌آوری، تمرکز، هدایت و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده با محوریت فرمانداری و هلال‌احمر انجام‌ می‌شود و هلال‌احمر متولی ارسال کمک‌های به مناطق زلزله‌زده است، افزود: از ارسال موردی و شخصی کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خود‌داری شود تا شاهد مشکل مدیریت در مقصد نباشیم.

هلال‌احمر سوادکوه متولی ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالجواد توحیدی‌مقدم با تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله غرب‌ کشور، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه برای کمک به مردم زلزله‌زده و جمع‌آوری، هدایت و ارسال محموله‌های کمک به زلزله‌زدگان برنامه‌ریزی‌ لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری، تمرکز، هدایت و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده با محوریت فرمانداری و هلال‌احمر انجام‌ می‌شود و هلال‌احمر متولی ارسال کمک‌های به مناطق زلزله‌زده است، افزود: از ارسال موردی و شخصی کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خود‌داری شود تا شاهد مشکل مدیریت در مقصد نباشیم.

فرماندار سوادکوه به استقرار هلال‌احمر در مناطق مختلف این شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اشاره و خاطر‌ نشان‌کرد: وجه‌نقد به عنوان اولویت کمک به زلزله‌زدگان مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: از شهرستان سوادکوه 400 تخته پتو، 500 باکس آب‌معدنی، 400 قوطی انواع کنسرو و سایر ملزومات تاکنون جمع‌آوری شد که ارسال می‌شود.

توحیدی‌مقدم گفت: کالا‌های اهدایی نو باشد و پرداخت وجه‌نقد به جای اهدای کالا‌ها برای جلوگیری از استهلاک‌ در ارسال کالا‌ها مسیر شهرستان تا غرب‌کشور در اولویت قرار‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه