English

محمد اسلامی؛

زباله مهم‌ترین معضل مازندران است/هر مدیری که شایستگی لازم را داشته باشد، ابقا می‌شود

محمد اسلامی با بیان اینکه زباله مهم‌ترین معضل مازندران است، گفت:هر مدیری که شایستگی لازم را داشته باشد، ابقا می‌شود.

 زباله مهم‌ترین معضل مازندران است/هر مدیری که شایستگی لازم را داشته باشد، ابقا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در بازدید از شهر نوشهر اظهار کرد:  باید ظرفیت زباله‌سوزهای مازندران بیشتر از تولید متوسط زباله سالانه باشد تا پاسخگوی حل مشکل زباله در ایام پیک مسافر باشد.

وی افزود: در طول مسیر به سمت غرب مازندران وضعیت رهاسازی زباله ناراحت کننده بود و بنابراین باید زشتی‌های ناشی از زباله در مازندران پاکسازی شود.

استاندار مازندران ابراز کرد: مهم‌ترین ذخایر دریای مازندران به‌دلیل آلودگی‌های زیست محیطی و سرازیر شدن شیرابه‌ها به رودخانه‌ها و دریا از بین رفت و خود انسان این مشکلات را به وجود آورد و اقتصاد و معیشت دریا را با آلودگی‌های زیست محیطی از بین رفت.

وی درباره تغییرات مدیریتی در سطح استان، یادآور شد: ملاک ما شایسته سالاری است و هر مدیری که شایستگی لازم را داشته باشد، ابقا می‌شود.

اسلامی رضایت مردم از مدیران را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مدیر باید به مردم خدمت کند و امانتدار و راستگو باشد و به هرحال با توجه تعاریف انجام شده، ممکن است تا هر لحظه یک مدیر عزل شود و یا تا زمانی که بنده هستم او نیز بماند و البته مدیر بومی و غیربومی هم برای فرقی ندارد و من نماینده عالی دولت در مازندران هستم و متعلق به هیچ گروهی نیستم.

وی با تأکید بر اینکه محیط زیست اولویت مطلق مازندران است، تصریح کرد: توسعه مازندران را با حفظ محیط زیست می‌خواهیم و هر گونه فعالیتی که در امر توسعه مازندران باید صورت گیرد الزاما باید محیط زیست استان را پاک نگه داریم.

استاندار مازندران با اشاره سلامت انسا‌ن‌ها نباید به مخاطره بیفتد، تصریح کرد: زباله مهم‌ترین معضل مازندران است و یک سیستم تکنولوژی باید به‌کار گرفته شود تا پاسخگوی حل معضلات و مشکلات زباله مازندران باشد و ضایعات زیست‌محیطی حداقلی داشته باشد و انرژی برق هم تولید کند.

وی عنوان کرد: با تمهیداتی که انجام می‌شود و با تلاش همه مدیران، حمایت لازم را از پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر می‌کنیم تا تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه