English

آمریکا در مقابل اراده آهنین مردم ایران توانی ندارد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا در مقابل اراده آهنین مردم ایران توانی ندارد لذا هرگونه کوتاه آمدن در مقابل او اشتباه بوده و با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی همخوانی ندارد.

 آمریکا در مقابل اراده آهنین مردم ایران توانی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ساری اظهار کرد: سیر تکامل انسان به سوی کمال دو مسیر است سیر طبیعی و و سیر اختیاری.

وی با بیان اینکه سیر طبیعی در اختیار ما نیست و سنت و خلقت الهی است افزود: اما سیر دیگر در این عالم سیر اختیاری است که به دست و تصمیم خودمان است.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه سیر اختیاری تکلیف‌آور است خاطرنشان کرد: خداوند پیامبران را فرستاد تا ما در سیر اختیاری قرار گیریم و گمراه نشویم.

این مسؤول با اعلام اینکه آمدن به دنیا و رفتن از آن به دست ما نیست بیان کرد: شدن و بودن دست ماست و بودن ما در قیامت محکوم شدن است.

طبرسی ادامه داد: پیامبران برای شدن ما آمدند تا ما را بسازند و به راه راست هدایت کنند.

وی با اشاره به اهمیت و عظمت اربعین تصریح کرد: ثواب زیارت امام حسین(ع) در روایات و احادیث بسیار زیادی آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زیارت اربعین امام حسین(ع) علامت و نشانه ایمان است افزود: عشق را نمی‌توان تعریف کرد و عملا عشق و شور حسینی را می‌بینیم، هیچ کس نمی‌توانند این عشق را از دل شیعیان بگیرد و اربعین جهانی شده است.

طبرسی در ادامه با اشاره به 13 آبان و همچنین تبعید امام در سال 42 و تسخیر لانه جاسوسی، گفت: این مناسبت‌ها روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت، باید وحدت داشته باشیم تا در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و عظمت اربعین تصریح کرد: ثواب زیارت امام حسین (ع) در روایات و احادیث بسیار زیادی آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه