English

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی؛

کاهش سن مدیریت‌ها جزء برنامه‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 2 هزار مدیر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیران آینده در این وزارتخانه خبر داد و گفت: کاهش سن مدیریت‌ها جزء برنامه‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

کاهش سن مدیریت‌ها جزء برنامه‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدسعید سیدعلایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران که در سالن همایش اداره کل هواشناسی استان برگزار شد با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های مهم و استراتژیک در حوزه حمل و نقل و جاده‌ای است، گفت: مازندران در کریدور شمال به جنوب از اهمیت بالایی برخوردار است و در حوزه گردشگری، کشاورزی و باغداری به عنوان قطب کشور مطرح است که نیازمند توجه ویژه ملی است.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه که 7 هزار و 600 کیلومتر در حوزه روستایی و 2 هزار و 600 کیلومتر راه اصلی فرعی و بزرگراه است، اظهار کرد: از اقدامات اساسی در وزارت راه و شهرسازی اصلاح نظام اداری است که با مصوبه شورای عالی اداری در دست اقدام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی افزود: با تعریف مشخص از مسؤولیت‌ها و ساماندهی اساسی در وزارتخانه تلاش می‌کنیم به کارآمدی وزارتخانه و ادارات استان‌ها کمک کنیم که در این زمینه باید از توان همه نیروها بخوبی استفاده شود و مدیران استان‌ها نیز ترجیحا از بدنه کارشناسان و متخصصان و مدیران سازمان‌ها بهره خواهیم گرفت.

این مسؤول توسعه شبکه ریلی، تکمیل مسکن مهر و خدمات‌رسانی به آنها، توسعه مسکن شهری و روستایی و تامین نیروی انسانی کارشناس و راهدار در بدنه وزارت راه و شهرسازی را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرد.

سیدعلایی با اشاره به اینکه 15 سازمان و شرکت در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در حال خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد دو معاونت حمل و نقل و بازآفرینی شهری از چارت‌های سازمانی جدید پیش‌بینی برای ادارات کل راه و شهرسازی پس از انتزاع معاونت راهداری است.

وی با اشاره به اینکه ساختار جدید معاونتی در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور بزودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود ادامه داد: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را باید در اولویت قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 2 هزار مدیر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیران آینده در این وزارتخانه خبر داد و گفت: کاهش سن مدیریت‌ها جزء برنامه‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است و در نظر داریم سن مدیریت را در سطوح مختلف مدیریتی وزارت راه و شهرسازی به 10 سال کاهش دهیم.

حیدر نوروزی مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران نیز آسفالت یک هزار و 300 کیلومتر راه روستایی، ایمن‌سازی محور ساری ـ خزرآباد، بازگشایی کمربندی شهرهای ساری، نوشهر، بابل، بهره‌برداری از 18 هزار مسکن مهر، ساخت چندین بیمارستان، جداکننده 108 کیلومتر جاده، ایمن‌سازی محور نور ـ چمستان ـ آمل و تکمیل بخش از محور سوادکوه را از مهم‌ترین اقدامات حوزه راه و شهرسازی مازندران در چهار سال گذشته بود.

 در این مراسم از خدمات محمود ذوالفقاری که به مدت چهار ماه مسؤولیت سرپرستی اداره کل راه و شهرسازی استان را پس از مدیرکلی سه ساله حیدر نوروزی در استان بر عهده داشت، قدردانی و عبدالله بهادری از استان ایلام که پیش‌تر مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه بوده است، به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه