English

فعالیت ۶۵ تشکل حوزه زنان در مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از فعالیت 65 تشکل حوزه زنان در این استان خبر داد.

فعالیت 65 تشکل حوزه زنان در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مریم جمشیدی در نشست نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد و کارآفرینان مازندران در سالن همایش استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده، توسعه سلامت زنان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتباطات با سمن‌ها و تشکل‌های غیر دولتی از اقدامات ویژه اداره کل امور بانوان و خانواده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین هدف امور بانوان و خانواده مازندران تغییر و بهبود نوع نگاه مردم و مسئولان نسبت به این امر است، افزود: ۶۵ تشکل در حوزه زنان در استان مازندران فعال هستند.

جمشیدی تصریح کرد: این نهاد به همراه نهادهای فعال حوزه بانوان توانسته در حوزه تحکیم بنیاد خانواده تاکنون ۲۰۰ کارگاه آموزشی، ۸۱۷ نمایشگاه دستاوردهای خانواده، ‌هزار و ۳۷۳ طرح اجرایی و ‌هزار و ۸۰۰ همایش برگزار کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود:در حوزه سلامت زنان نیز تا به امروز هزار و ۴۰۰ همایش، ۵۱۷ نمایشگاه، ۷۲۰ طرح اجرایی و ‌هزار و ۸۰۷ کارگاه آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: در بحث آسیب های اجتماعی نیز این نهاد توانسته ۸۰۰ همایش، دو هزار و ۶۲۵ کارگاه آموزشی، ۴۸۰ نمایشگاه و ۶۷۰ طرح اجرایی برگزارکند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تا امروز بیش از ۸۰ میلیارد ریال بواسطه بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید برای مشاغل خرد زنان تسهیلات ارائه شده گفت: درحوزه ساماندهی مشاغل خانگی ۶۳۰ همایش، هزار و ۵۶۰ کارگاه آموزشی، ۷۰۰ نمایشگاه و ۳۶۰ طرح اجرایی نیز برگزار شد.

جمشیدی افزود: استان مازندران مبتکربرگزاری جشنواره زوج‌های خوشبخت بوده و در سال ۹۴، ۳۰۰ زوج تحت آموزش قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه