English

محیط ورزشی سالم فرصتی مناسب برای تشکیل روابط انسانی است

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: محیط ورزشی سالم فرصت مناسبی برای تشکیل روابط انسانی است.

محیط ورزشی سالم فرصتی مناسب برای تشکیل روابط انسانی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرشاد آذری در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه بهشهراظهار کرد: ورزش فعالیتی نهادینه به‌شمار می‌رود که مستلزم کاربرد نیروی جسمانی شدید با استفاده از مهارت‌های جسمانی پیچیده است.

وی با بیان اینکه به تاخیر انداختن مرگ و بیماری دو هدف عمده تندرستی است، افزود: تندرستی صرفا نداشتن ضعف بدنی و بیماری نیست بلکه سلامت کامل جسمانی، ذهنی و اجتماعی و روحی تعریف کامل از تندرستی و تاخیر انداختن مرگ و بیماری دو هدف عمده تندرستی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با اشاره به اینکه ورزش تاثیر بسزایی در قوای جسمی و روحی افراد دارد، بیان کرد: امروزه ورزش یکی از عناوینی است که در امور مختلف در جهان مطرح شده است و گروه‌های مختلفی به اشکال مختلف با آن سرو کار دارند.

این مسوول با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات جدی در کشور بشمار می‌آید، تصریح کرد: بیکاری و عوارض ناشی از آن بعنوان یکی از مشکلات جدی جامعه بشری است که عوارضی چون اعتیاد به مواد مخدر، دزدی، ایجاد مزاحمت‌های خیابانی، انحرافات جنسی را به همراه دارد که این مهم پیگیری جدی مسؤولان را در حوزه مدیریت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین بحث اشتغال‌زایی این قشر جویای نام را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: ورزش یکی از سالم‌ترین و مفیدترین سرگرمی‌هایی‌ است که جوانان با گرایش به آن می‌توانند از کسالت و تنبلی رهایی یابند و خود را بر انجام وظایف اجتماعی آماده سازند.

آذری گفت: تقویت روحیه شجاعت و از خودگذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم، افزایش توان رزمی و تقویت اراده از فواید ورزش بشمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه بدن انسان با ورزش توان بیشتری کسب می‌کند، بیان کرد: درگذشته جنب‌ و جوش و حرکت جز کارهای روزانه بشمار می‌آمد اما این موضوع با توجه به ماشینی شدن زندگی عصر حاضر کمرنگ شده است و موجبات بروز انواع بیماری‌ها را فراهم می‌سازد که برای جلوگیری از معضل باید به سمت  ورزش و تحرک روی آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با بیان اینکه محیط ورزشی سالم فرصت مناسبی برای تشکیل روابط انسانی است، افزود: ورزش به افزایش روابط اجتماعی، کاهش اضطراب و افسردگی، افزایش اوقات فراغت، فرهنگ پذیری و افزایش روحیه پهلوانی می‌شود.

وی درپایان افزود: شهرستان بهشهر دارای پهلوانانی است که نامشان جلاء‌بخش روح انسانی است و این شهرستان مفتخر به حضور  قهرمانانی است که نامشان هم در عرصه ورزش و هم پهلوانی خوش درخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه