English

بسترهای اولیه شهر الکترونیک ساری در حال آماده سازی می باشد

عضو شورای اسلامی شهر ساری از آماده سازی بسترهای اولیه شهر الکترونیک ساری خبرداد.

بسترهای اولیه شهر الکترونیک ساری در حال آماده سازی می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، کوروش یوسفی که به‌صورت سرزده از سازمان فاوا شهرداری ساری بازدید کرد در جلسه‌ای دونفره با یاسر قربانی مدیرعامل سازمان از اوضاع و احوال این سازمان از بدو تشکیل تاکنون آگاه شد.

در این جلسه قربانی ، درخصوص پروژه‌هایی که از آغاز تشکیل سازمان اجرا شده، خدمات سازمان، پشتیبانی‌های سازمان، آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر الکترونیک، پروژه‌های در دست اجرا و طرح‌هایی که در آینده برای سازمان فاوا درنظر گرفته شده، توضیحاتی را ارائه کرد.

یوسفی نیز ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند سازمان فاوا در آماده‌سازی بسترهای اولیه شهر الکترونیک، اظهار کرد: مداومت در امر اجرای پروژه‌ها به پویایی این سازمان کمک کرده و ذهن‌های نخبگان را برای ارائه طرح‌های مختلف جهت خدمت‌رسانی الکترونیک به شهروندان آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با نگاهی به فعالیت‌های سازمان فاوا، یکی از اقدامات مهمی که این سازمان درصدد رسیدن به آن بوده، ایجاد منابع درآمدی پایدار است، گفت: پروژه فیبر نوری که برای نخستین‌بار در میان شهرداری‌های شمال کشور، شهرداری ساری بدون هیچ هزینه‌ای دست به اجرای آن زده، می‌تواند منبع خوبی برای درآمدزایی باشد و اگر به‌خوبی این بستر مدیریت شود، سازمان فاوا می‌تواند در بخش‌هایی به خودکفایی برسد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه مجموعه جوان و تحصیل‌کرده سازمان فاوا می‌توانند آینده خوبی را برای شهر ساری رقم بزنند، خاطرنشان کرد: با نگاه به‌هنگام شورا به مسائل فناوری اطلاعات می‌توانیم در شورای پنجم بخش‌های مهمی از شهر الکترونیک را در ساری توسعه دهیم.

یوسفی بیان کرد: باید با افزایش خدمات الکترونیکی برای شهروندان، از دل‌مشغولی‌های آنها در بسیاری از موارد بکاهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه