English

برگزاری نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با شرکت اصحاب رسانه استان‌های کشور

کامران اصغری بیان داشت: نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی در کشور برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با شرکت اصحاب رسانه استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با برگزاری نخستین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی، قصد داریم ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و دستگاه سیاستگذاری، آثار خبرنگاران را در محور‌های جشنواره، گردآوری و مستند کنیم.

وی با بیان اینکه هر خبرنگار می‌تواند حداکثر ۲ اثر خود را در محور‌های مشخص‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، افزود: فرم شرکت در جشنواره و مقررات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سایت خبری تحلیلی تامین ۲۴ به آدرس www.tamin۲۴.ir و سایت این اداره کل قابل دسترسی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: این جشنواره در ۸ محور نقد سیاست‌های غلط اجرایی درحوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن برخانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستا‌ها به شهرها، زندگی زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت در حال برگزاری است.

اصغری افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا تاریخ ۱۰ مهرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: امیدواریم با سبک خاصی که از خبرنگاران مازنی می‌شناسیم با حضور پر شور در این جشنواره رسانه‌ها و خبرنگاران استان مانند همیشه جزو برترین‌ها باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۵ مهرماه همزمان با روز جهانی مبارزه با فقر برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه