English

درخشش کشتی‌گیران جویباری در یونان

کشتی گیران جویباری با کسب یک طلا و دو برنز در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان خوش درخشیدند.

درخشش کشتی‌گیران جویباری در یونان

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان در یونان تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و 53 امتیاز به‌عنوان چهارم رسید.

در این مسابقات در ترکیب 10 نفرِ تیم ملی کشورمان پنج کشتی‌گیر جویباری حضور داشتند که در وزن 46 کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سوتا اوگاوا از ژاپن با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

وی در دور بعد مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان با نتیجه 9 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی، جعفریان از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شده است.

همچنین در وزن 50 کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 14 بر 12 شکست خورد و با توجه به شکست این مغولی در دور بعد، خدابخشی از دور رقابت‌ها حذف شده است.

در وزن 54 کیلوگرم نیز  مهدی عشقی در دور نخست با نتیجه 8 بر 4 روبرت هوارد از آمریکا را مغلوب کرد و در دور دوم مقابل دمیربیک مقصوداف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید. عشقی در دور سوم با نتیجه 10 بر 4 و ضربه‌فنی از سد ولادیسلاو اوستاپنکو از اوکراین گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی برای حضور در دیدار فینال روبرتو بلانکو از مکزیک را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. عشقی در دیدار پایانی مقابل کاناتا یاماگوچی از کشور ژاپن با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و تک مدال تیم ملی کشورمان در این مسابقات را به ارمغان آورد.

محمد نخودی در وزن 69 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با توجه به حضور نیافتن میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان پیروز شد. وی در دور بعد داویت گئورگیان از ارمنستان را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

نخودی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل داود ابراگیم‌اف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. 

وی در این دیدار ماساکی ساتو از ژاپن را با نتیجه 5 بر 2 مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شده است.

در وزن 100 کیلوگرم سیدمهدی هاشمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 و ضربه‌فنی احمد خلیل از کشور مصر را شکست داد.

وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر آکاش آنتیل از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

هاشمی برای حضور در دیدار فینال مقابل اسماعیل بک نیروف از روسیه قرار گرفت، اما با نتیجه 5 بر 3 مغلوب این کشتی‌گیر شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

وی در دیدار رده‌بندی مقابل تمراز اسماعیل‌اف از آذربایجان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شده است.

گفتنی است تیم ایران سال گذشته در رقابت‌های جهانی گرجستان با  یک مدال طلا و 2 مدال نقره و 37 امتیاز هشتم شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه