English

افزایش ۲۱ هزار مشترک به تعداد مشترکین توزیع برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری حدود 21 هزار مشترک به تعداد مشترکین توزیع برق مازندران اضافه شد.

افزایش 21 هزار مشترک به تعداد مشترکین توزیع برق مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی بیان داشت: تعداد مشترکین برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران  حدود یک میلیون و 308 هزار مشترک می باشد که تعداد 21 هزار مشترک این رقم در  پنج ماهه سال جاری به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه برق فقط یک کالا نیست و زیربنای توسعه و در واقع زیرساخت زیرساخت هاست، افزود: تاکنون دو هزار و 69 روستا در حوزه  توزیع نیروی برق مازندران از نعمت برق بهرمند شدند.

مهندس شهابی  با اشاره به اینکه  هم اکنون  حدود سیزده هزارو 823 مشترک مصارف سنگین می باشند، افزود: در پنج ماهه نخست سال  جاری 253 مشترک به مشترکین مصارف سنگین اضافه شد.

وی گفت: تعداد مشترکین مصارف عادی روستایی  توزیع نیروی برق مازندران حدود پانصد و 24 هزار مشترک می باشد که از این تعداد حدود 11 هزار مشترک در پنج ماهه نخست سال جاری به آن اضافه شد.

مهندس شهابی با بیان اینکه  تعداد مشترکین مصارف عادی شهری توزیع نیروی برق مازندران بیش از 770 هزار مشترک است، خاطرنشان کرد: از این تعداد نه هزار و 744 مشترک در سال جدید اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 595 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در پنج ماهه سال جاری احداث و ظرفیت ترانس بیش از 135 مگا ولت آمپر  افزایش یافت و بیش از 1300 ترانسفور ماتور در این پنج ماه اضافه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران پرداخت بموقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درامد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از ان به خزانه می باشند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه