English

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

امتیازاتی که به شرکت رنو داده شد نگران‌کننده است

عبدالله رضیان بیان داشت: مطالعه روی قرارداد جدید با رنو به صورت جدی در دستور کار کمیسیون صنایع قرار گرفته است و امتیازاتی که در قرارداد به شرکت رنو داده شده برای کمیسیون صنایع نگران‌کننده است.

امتیازاتی که به شرکت رنو داده شد نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری موج، عضومجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیاز می‌بیند که درباره قرارداد منعقده با شرکت رنو بررسی بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: نوع قراردادی که امضا شده است این‌گونه متبادر می‌کند که بیشتر وزن به سمت رنو می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مطالعه بر روی قرارداد جدید با رنو به صورت جدی در دستورکار کمیسیون صنایع قرار گرفته است، افزود: به احتمال زیاد باید در این قرارداد بازنگری صورت گیرد، چرا که تأمین‌کننده نظر مجلس مبنی بر «برد ـ برد» بودن قراردادهای خارجی و زمینه‌ساز ورود فناوری به کشور نیست.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد در جریان قرارداد با شرکت رنو اتفاقاتی افتاده که الزامات قراردادهای خارجی چندان شفاف مورد توجه قرار نگرفته است، از این رو کمیسیون رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده است.

رضیان با ذکر این نکته که کمیسیون صنایع و معادن حتماً از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره رویکرد کلی‌اش به سه قرارداد منعقد شده با شرکت‌های سیتروئن، پژو و رنو که در دولت قبل منعقد شده است، سوال می‌کند، بیان کرد: امتیازاتی که در قرارداد با شرکت رنو داده شده است، مایه نگرانی کمیسیون صنایع است، چرا که سایت باید در ابتدا با هماهنگی سایپا در اختیار رنو قرار می‌گرفت و ایدرو بدون این هماهنگی اجازه این کار را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه