English

‌نقدهای غیرسازنده به توسعه شهر نوشهر لطمه می‌زند

فرماندار نوشهر گفت:‌ نقدهای غیرسازنده در مورد تصمیمات شورای شهر نوشهر از سوی برخی افراد به ویژه فعالان رسانه‌ای برای انتخاب شهردار به توسعه این شهر گردشگرپذیر لطمه می‌زند.

‌نقدهای غیرسازنده به توسعه شهر نوشهر لطمه می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، علی شادمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس قانون وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی انتخاب شهردار جزء وظایف اعضای شوراهای اسلامی است و بنابراین همه باید به عنوان یک اصل به تصمیم اعضاء شورا در این حوزه احترام بگذارند.

وی افزود: اینکه مطالبی با این عنوان که اعضای شورای اسلامی از میان 40 گزینه مدنظر برای شهرداری نوشهر فردی را انتخاب کرده‌اند که از شرایط و شاخصه‌های لازم بی‌بهره است به اعتقادم چنین استدلال‌هایی بی‌اساس و به ‌دور از اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: طبق اسناد موجود از میان این افراد مدنظر برای مدیریت شهری، مجید شعبان‌نژاد نیز یکی از گزینه‌های بوده است و بنا به تشخیص اعضاء شورای اسلامی شهر این فرد نسبت به دیگر گزینه‌ها از ویژگی‌های بیشتر برای کسوت در این جایگاه برخوردار بوده است.

این مسؤول افزود‌: بر اساس صورت‌جلسه موجود در فرمانداری، تمامی اعضاء شورای شهر نوشهر در اقدامی کاملاً کارشناسی، هدف‌مند و به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای از میان 40 گزینه مدنظر برای پست شهرداری با اکثریت آراء‌ به مجید شعبان‌نژاد برای کسوت در مدیریت شهری این رای اعتماد داده‌اند.

شادمان بیان کرد:‌ اینکه در این مدت چهار سال اعضای شورای اسلامی هر تصمیمی برای توسعه زیرساخت‌های شهری بگیرند و به فضاهای مجازی کشیده شود چنین رویه‌ای به دور از اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای و اقدامی ناپسندیده است.

مجیدشعبان‌نژاد سورجانی متولد 1351 شهردار پیشین شهر سلمان‌شهر شهرستان عباس‌آباد مازندران، دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه مازندران و کارشناسی ارشد مهندسی عمران سازه است.

مدیر فنی کارخانجات صنعتی، رئیس نظام مهندسی ساختمان، مدیرعامل شرکت ساختمانی سازه و مجری پروژه‌های ساختمانی شهرستان عباس‌آباد از دیگر سوابقی است که شعبان‌نژاد در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه