English

بهره برداری از ۹ طرح عمرانی و خدماتی در قائمشهر

همزمان با آخرین روز از هفته دولت 9 طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با حضور مسئولین شهرستانی در قائمشهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 9 طرح عمرانی و خدماتی در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری موج، طرح های بهره برداری شده شامل 7 طرح در حوزه کشاورزی و 2 طرح در حوزه شهرداری بوده است که برای این طرح ها 1 میلیارد و 992 میلیون و 700 هزار تومان هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در افتتاح 7 طرح که به صورت همزمان در روستای هردرود برگزار شد ، افزود : 2 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در روستاهای چپی و ریکنده در سطح 26 هکتار به بهره برداری رسیده است .

فرزین فرهادی گفت: 5 طرح لاینینگ کانال انتقال آب بتنی در روستاهای بالارستم ، وسطی کلا ، ولوند ، اوجی تالار و هردرود به طول 12 کیلومتر به بهره برداری رسیده است .

وی میزان هزینه صرف شده برای این طرح ها را 11 میلیارد و 927 میلیون ریال اعلام کرد .

سرپرست شهرداری قائمشهر در حاشیه افتتاح 2 طرح رفاهی گفت : طرح بوستان امام رضا در فضایی به مساحت 4 هزار و 150 متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حمید رضا خنکدار گفت : در این مکان ؛ فضاهای ورزشی از جمله زمین بسکتبال ، زمین پینگ پنگ به همراه پارک بازی کودکان تعبیه شده است .

وی به افتتاح بوستان پرورش در شهرک یثرب اشاره ایی کرد و افزود : این طرح در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه