English

افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در مازندران/روزهای گرمی را پیش رو داریم

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که تقریباً روزهای گرمی را پیش رو داریم.

افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در مازندران/روزهای گرمی را پیش رو داریم

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی بعد از ظهر امروز شاهد رشد ابر در آسمان مازندران هستیم که احتمال رگبار باران و رعدوبرق پراکنده در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، اضافه کرد: همچنین دمای هوا نیز به‌صورت تدریجی روند افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که تقریباً روزهای گرمی را پیش رو داریم، به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای غرب استان تا 33 و مناطق مرکزی و شرقی تا 35 درجه می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: هفته آینده بیشینه دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای غربی تا 33 و در شهرهای مناطق مرکزی و شرقی استان تا 36 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و اواسط هفته آینده بیشینه دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای غربی تا 35 و در شهرهای مناطق مرکزی و شرقی استان تا 37 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

اسدی با اعلام اینکه روزهای گرمی را پیش رو داریم، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی در ماه گذشته توصیه ما این است در مصرف انرژی مدیریت لازم صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه افراد از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مزارع استان پرهیز کنند،خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی برای جلوگیری از خسارت صورت گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: مرغ‌داران، دامداران و گلخانه‌داران نسبت به خنک‌نگهداشتن سالن‌ها اقدام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

اسدی با بیان اینکه دریای مازندران امروز نسبتاً مواج و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود، گفت: توصیه ما به افراد این است که در محدوده طرح با رعایت نکات ایمنی شنا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه