English

صرفه جویی در منابع مهم ترین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرامرز کردی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، امروز صرفه جویی و مصرف بهینه از منابع مهم ترین مولفه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

صرفه جویی در منابع مهم ترین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، معاون اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در اولین گردهمایی مسئولین و کارشناسان اداری و مالی ادارت تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در سال شهدای مازندران این اداره کل ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت هشتمین خورشید تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع) اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی موضوعی است که سالهاست مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر  آن تاکید دارند و می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در نظام اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال افزود : باتوجه به شرایط امروز جامعه و نظام اسلامی مهم ترین مولفه برای عبور از بحران های اقتصادی و چالش های موجود پیش روی نظام اسلامی ، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به رهنمودهای رهبر گرانقدر انقلاب است.

معاون اداری ، مالی و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به برخی آیات نورانی قرآن کریم در خصوص پرهیز از اسراف و بهینه مصرف نمودن تصریح کرد : مصرف گرایی و عدم دقت و توجه به مصرف منابع می تواند عامل تخریب رشد و توسعه در تمامی ابعاد مختلف منابع گردد و مصرف نامتعارف هم عامل ایجاد بسیاری از معضلات و مشکلات در منابع خواهد شد و باید اصلاح الگوهای مصرف را به طور جدی در همه زمینه های مختلف رعایت کنیم.

فرامرز کردی در بخش دوم سخنان خود ضمن اهمیت استفاده از تولیدات داخلی در همه بخش های ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان خاطر نشان کرد: تولید ملی و تقویت آن مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال های اخیر است و باید در جهت استفاده از همه توان و ظرفیت های تولید داخلی در بخش های مختلف ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان بهره گرفت تا باعث تقویت تولید و رونق اقتصادی در کشور باشیم.

معاون اداری ، مالی و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه ضمن اشاره به توان و ظرفیت منابع انسانی کشور و استفاده از این پتانسیل بسیار اثرگذار در نظام اسلامی بیان داشت : مسئله سرمایه انسانی در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است و باید برای ایجاد انگیزه و تحول در این حوزه هم تلاش کرد.

کردی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه اداری ، مالی و پشتیبانی ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در سال گذشته اظهار داشت : با توجه به زحمات صورت گرفته و ارزیابی های انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مرکز واحد اداری ، مالی و پشتیبانی این اداره کل در سال گذشته حائز رتبه شده است و این با همت همه همکاران صورت گرفت که قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه