English

مازندران در زمینه استقرار صنایع مادر با محدودیت رو به رو است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: متاسفانه مازندران سال ها در زمینه استقرار صنایع مادر با محدودیت رو به رو است.

مازندران در زمینه استقرار صنایع مادر با محدودیت رو به رو است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدپور عمران انرژی را یکی از موانع مهم در پیشروی استقرار صنایع مادر در مازندران دانست و خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی و فولاد از صنایع بزرگ و انرژی بر بوده که عدم وجود انرژی لازم موجب شده آن گونه که باید شاهد استقرار این صنایع در مازندران نباشیم که به طور قطع با بهره برداری از خط لوله گاز، انرژی واحدهای صنایع مادر در استان تامین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: با بهره برداری از خط انتقال گاز سراسری دامغان به نکا زمینه مناسب برای استقرار صنایع مادر در استان فراهم می شود.

محمدپور عمران اظهار کرد: متاسفانه مازندران سال ها در زمینه استقرار صنایع مادر با محدودیت رو به رو است که در چند سال گذشته این محدودیت برداشته شد اما با وجود برداشتن محدودیت دو مانع جدی در این مسیر قرار داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه عدم وجود زمین بزرگ مقیاس را یکی دیگر از موانع استقرار صنایع مادر در استان دانست و گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته زمین های صنعتی مازندران با تلاش هایی که صورت گرفت، رشد 50 درصدی دارد و از همین رو با توجه به حل این دو مشکل می توان نوید استقرار واحد های بزرگ و صنایع مادر را در استان داد.

محمدپور به مذاکر‌ه‌های انجام شده با شرکت های بزرگ داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در استان مازندران اشاره و اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای استقرار این واحد ها در استان به کار می‌گیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه