English

اقدامات خوب تامین اجتماعی مازندران تاثیر فراوانی در آرامش جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: اقدامات خوب تامین اجتماعی مازندران تاثیر فراوانی در آرامش جامعه دارد که این ها همه عبادت است.

اقدامات خوب تامین اجتماعی مازندران تاثیر فراوانی در آرامش جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه افراد زیرپوشش تامین اجتماعی نیازمند توجه هستند، گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی به اقشار محروم جامعه بیشتر شود.

آیت الله نورالله طبرسی اظهار داشت: در اسلام ارزش کارها بسته به هدف کارها و فعالیت آنان بوده که خدمت به کارگران و محرومان از ارزش فراوانی برخوردار است.

وی  افزود: تامین اجتماعی یک نهادی است که از مردم و قشر محروم حمایت کرده که خدمتی بزرگ است که باید این کار خوب به درستی در جامعه جلوه گرشده و اطلاع رسانی شود.

طبرسی گفت: بیش از نیمی از مردم مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که سلامت، بهداشت و خدمت خواسته که بخشی از این امر بر عهده تامین اجتماعی است که نباید در ارائه عملکرد در جامعه غفلت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیاری از هزینه درمان زیاد است که تامین اجتماعی با تقبل هزینه درمان به قشر مستضعفان و محرومان خدمت می کنند که خداوند خدمت به خلق را دوست دارد

طبرسی خاطر نشان کرد: نهادهایی مانند بهزیستی،کمیته امداد و تامین اجتماعی با عملکرد خود سیره ائمه را اجرا که اقدامات خوب این سازمانها تاثیر فراوانی در آرامش جامعه دارد که اینها همه عبادت است.

وی افزود: بخش عظیمی از وظائف انبیا و امامان مردم گرایی بود که همه ما در هر مسئولیتی باید به مردم خدمت کنیم.

علی اصغر محمودی در این دیدار اظهار داشت: سازمان بزرگ تامین اجتماعی از سازمان‌های دولتی بوده که بر اساس آخرین سرشماری سال 95حدود یک میلیون و 950هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

وی افزود: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی بوده که دو هزارو 300 میلیارد تومان مصارف و دو هزارو 100میلیارد تومان منابع درآمد است.

محمودی تصریح کرد: 79 هزار نفر در استان بازنشسته این سازمان هستند که ماهانه یک میلیون و 592 هزار تومان هر فرد حقوق دریافت می‌کند که متوسط پرداختی در بحث بازنشستگان، یک میلیون و 350هزار تومان بوده و تعداد بیمه شدگان در طول چهار سال هشت درصد رشد داشت.

وی با اشاره به بدهی 100 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، گفت: سالانه 20هزار میلیارد تومان به آن افزوده می‌شود که این امر به دلیل این است که دولت به جای کارفرما متقبل شد سهم  20درصدی را در زمینه‌هایی مانند کارگران ساختمانی، صیادان، خبازان، باربران و قالیبافان برعهده گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: 12 هزار بیمه شده بیکار در استان هستند که این تعداد بیکار و از کارافتاده ماهانه 13میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی حقوق بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز در این دیدار گفت: دولت در این 4سال نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داشته و بیش از 100میلیارد تومان در حوزه ساخت و ساز و تجهیزات درمانی هزینه شد.

محمد خورشیدی افزود: پنج بیمارستان در پنج شهر استان استاندارد‌سازی  شده است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل بیمارستان حکمت و خارج کردن بخش سرپایی زمینی به مساحت هزارو 600متر نزدیک بیمارستان خریداری شد.

خورشیدی گفت: بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر نیز جز بیمارستان‌های فرااستانی و منطقه ای بوده که بزرگ‌ترین مرکز جراحی قلب در این بیمارستان قرار دارد که در 15ماه گذشته بیش از شش هزار بیمه شده از خدمات مرکز جراحی قلب بهره‌مند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه