English

برای توسعه روستاها باید از حاشیه نشینی جلوگیری کرد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت:برای توسعه روستاها باید از حاشیه نشینی جلوگیری کرده و با حمایت از آنها این کار محقق می شود.

برای توسعه روستاها باید از حاشیه نشینی جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اسماعیلی  اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور همیشه از خانواده و روستاها آغاز می شود و باید برای حمایت روستاها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه روستاها باید از حاشیه نشینی جلوگیری کرده و با حمایت از آنها این کار محقق می شود، تصریح کرد: دهیاران وظیفه بسیار مهم را بر عهده دارند و آن مسئولیت پذیر بودن است و باید برای توسعه و پیشرفت روستاهای خود گامی مثبت بردارند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های دهیاران ساختن روستایی بر مبنای کرامت و به دور از فقر و با همدلی و هم زبانی است.

وی با اشاره اینکه روستا ها می توانند در بخش اشتغالزایی در سطح کشور کمک مهمی داشته باشند، اظهار کرد: این امر با ساخت بازارچه های روستایی از سوی دهیاران در هر روستا محقق شده تا در همان بازارچه ها محصولات تولیدی‌شان به فروش رسیده و نوعی اشتغالزایی به وجود آید.

اسماعیلی در پایان گفت: با مشارکت تمامی دهیاران در سطح شهرستان های محمودآباد و نور می توان برای ساخت جامعه ای فعال و پویا تلاش کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه