English

گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای مازندران تا پایان سال ۹۷

مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران به وضعیت گاز‌رسانی در استان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 1397 صد در صد شهرها و همه روستا‌های استان از نعمت گاز‌ بهره‌مند می‌شوند.

گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای مازندران تا پایان سال 97

به گزارش خبرگزاری موج، محمد‌اسماعیل ابراهیم‌زاده در جمع مردم زیراب با اشاره به اینکه وزارت نفت باور دارد که همه کشور را گاز‌دار کند، اظهار کرد: تا پایان سال 1397 همه روستا‌های بالای 20 خانوار کشور گازدار می‌شوند.

وی به وضعیت گاز‌رسانی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: تا پایان سال 1397 صد در صد استان مازندران و همه روستا‌های این استان گاز‌دار می‌شوند.

مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران از فعالیت هفت پیمانکار برای گازرسانی به شهر آلاشت و روستا‌های سوادکوه و انتخاب سه پیمانکار جدید خبر داد و خاطر‌نشان کرد: کیفیت لوله‌های گاز با جان مردم در ارتباط است و باید استاندارد‌های بین‌المللی در آن رعایت شود و 350 میلیارد تومان برای استان مازندران و 60 میلیارد تومان برای شهرستان سوادکوه پیمانکار داریم.

این مسوول از شجاعت و علاقه‌مندی به مردم برای انتقال گاز به شهرستان سوادکوه خبر داد و از نامه وزیر در سال 1380 درباره مقرون‌به صرفه‌تر‌بودن ارائه کپسول گاز از طریق هلی‌کوپتر برای مردم سوادکوه به جای گاز‌رسانی، اظهار کرد: ما با مردم شفاف عمل می‌کنیم و به قول امام راحل، مردم ولی‌نعمت ما هستند.

ابراهیم‌زاده خواستار همکاری همه ادارات و نهاد‌ها و استفاده از خرد‌جمعی برای دست‌یابی به اهداف شد و گفت: گازرسانی برای 150 روستا در استان مازندران را مشغول فعالیت هستیم و گازرسانی به 366 روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع می‌شود و منازل لوله‌کشی ‌شوند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم در اختیار ما نیست و کارشناسان وزارت نفت با همکاری هوا‌شناسی آن را تعیین می‌کنند و ما اعتراض خود را برای کارشناسی آنان درباره اقلیم‌بندی بخشی از استان انجام دادیم، گفت: دولت سه سال است که مصوبه مجلس شورای اسلامی برای افزایش پنج درصدی قیمت گاز را اجرایی نمی‌کند ولی عوارض گازرسانی و ارزش افزوده باید پرداخت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه