English

سوختن ۵ هکتار از عرصه جنگلی منطقه تلوک قائم‌شهر در آتش/علت آتش‌سوزی عمدی بود

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری از مهار آتش‌سوزی در روستای تلوک قائم‌شهر بعد از چند ساعت تلاش خبر داد و گفت: 5 هکتار از عرصه جنگلی منطقه تلوک قائم‌شهر در آتش سوخت.

سوختن 5 هکتار از عرصه جنگلی منطقه تلوک قائم‌شهر در آتش/علت آتش‌سوزی عمدی بود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرحیم اسماعیلی درباره آتش‌سوزی در روستای تلوک قائم‌شهر اظهار کرد: آتش‌سوزی در روستای تلوک قائم‌شهر بعد از چند ساعت تلاش مهار شد.

وی با اشاره به اینکه وسعت این آتش‌سوزی حدود 5 هکتار بوده است، اضافه کرد: با تلاش مأموران آتش‌نشانی و منابع طبیعی قائم‌شهر و ساری، جمعیت هلال‌احمر، نیروهای سپاه و مردمی آتش به مناطق جنگلی سرایت نکرد.

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری در مورد دلیل این آتش‌سوزی، تصریح کرد: علت این آتش‌سوزی عمدی بوده و توسط باغداری که برای آتش زدن خار و خاشاک در باغ خود اقدام به این کار کرده آغاز شده و به‌دلیل گرمای هوا خیلی زود به عرصه‌های منطقه سرایت کرد.

این مسؤول با تأکید بر پرهیز از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه این روند نیروهای اداره‌کل منابع طبیعی در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حریق نسبت به اطفا و مهار آن اقدام کنند.

اسماعیلی در پایان گفت: افراد در صورت مشاهده حریق در مناطق جنگلی می‌توانند موارد را به شماره 1504 اعلام کرده تا در سریع‌ترین زمان نسبت به مهار آن اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه