English

مطالبات مردم مازندران نباید مغفول بماند

استاندار مازندران با بیان اینکه در رفع مشکلات استان تلاش کنیم، گفت: حداقل کاری که می‌توانیم کنیم این است که بتوانیم مطالبات مردم استان را انجام دهیم.

مطالبات مردم مازندران نباید مغفول بماند

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار در جلسه هیأت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: بحث مربوط به جنگ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از افرادی که فعالانه در عرصه دفاع مقدس حضور داشته‌اند و یادگاران جنگ هستند تقدیر شود بیان کرد: افراد مؤثر و فعالان جنگ که گنجینه تجربیات هستند را گرامی بداریم.

استاندار مازندران با اشاره به حضور فعال و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: روز قدس به جریان خاصی تعلق ندارد و و برای همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیا است.

این مسوول با بیان اینکه روز قدس نمادی از حقیقت‌یابی و عدالت است تصریح کرد: روز قدس حمایت از فلسطین و مبارزات فلسطینی است.

فلاح‌جلودار روز قدس را یادگار امام (ره) عنوان کرد و ادامه داد: در 11 ماه دیگر سال از توشه و ذخیره‌ای که در ماه رمضان داشته‌ایم بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در رفع مشکلات استان تلاش کنیم، گفت: حداقل کاری که می‌توانیم کنیم این است که بتوانیم مطالبات مردم استان را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه