English

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

باید زیر چتر ولایت و رهبری امنیت کشور خود را حفظ کنیم

علی اسماعیلی با بیان اینکه برای دشمن اصولگرا، اصلا‌ح‌طلب، چپ و راست فرقی نمی‌کند گفت:ما باید زیر چتر ولایت و رهبری امنیت کشور خود را حفظ کنیم.

باید زیر چتر ولایت و رهبری امنیت کشور خود را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام دیگر روز قدس این است که مسلمانان باید بدانند به قبله اول آنان حمله شد و باید رژیم صهیونیستی از بین برود، استکبار جهانی تا سال 57 برای آزادی قدس شریف تلاش‌هایی هم از سوی مبارزان شد اما پس از پیروزی انقلاب و نام‌گذاری روز قدس روش مبارزه تغییر کرد و شدت گرفت و پشتیبانی معنوی سبب دلگرمی مبارزان فلسطین شد.

این مسؤول بیان کرد: مرتجعان عرب فکر می‌کنند با سازش می‌توانند آمریکا و رژیم صهیونیستی را به سمت خود بکشانند و نظم نوین جهانی را شکل دهند ولی روز قدس و حضور ملت‌های مسلمان نشان می‌دهد چنین چیزی امکان ندارد و نهضت انتفاضه فلسطین و مقاومت لبنان با حمایت مردم مسلمان جهان زنده و پا برچا است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان انزوای ایران اسلامی و معرفی آمریکا به‌عنوان تنها قدرت جهان است ولی مردم ما همچنان با حضور خود نشان دادند جهان تک قطبی نخواهد شد و همه کشورها نقش دارند.

وی تأکید کرد: ما باید با بصیرت مراقب باشیم و مسائل اطراف خود را رصد کنیم و بدانیم دشمنان درصدد ایجاد تفرقه برای کسب منافع بیشتر هستند، ترامپ پس از رسیدن به قدرت و سفر به عربستان پول، نفت و سرمایه عربستان را گرفت و تلاش کرد تا عربستان در مقابل ایران اسلامی با شدت بیشتر بایستد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از دیگر اهداف سفر ترامپ به عربستان و توافقات با عربستان را جذب افراد در گروه‌های تکفیری و داعش و آموزش برای تقابل با ایران عنوان کرد.

این مسؤول تصریح کرد: برای دشمن اصولگرا، اصلا‌ح‌طلب، چپ و راست فرقی نمی‌کند بلکه تلاش می‌کند بین ملت و دولت، احزاب و گروه‌ها تفرقه ایجاد کنند و ما باید زیر چتر ولایت و رهبری امنیت کشور خود را حفظ و از فلسطین و ملت‌های مسلمان دفاع و حمایت کنیم، چشم جهان امروز به سوی ما است و این با وحدت تحقق می‌یابد.

اسماعیلی بیان کرد: عید جمهوری اسلامی زمانی است که مستکبران عالم سقوط کنند، رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و تا خوی استکباری آن از بین نرود ما نمی‌توانیم با او گفت و گو کنیم زمانی می‌توانیم با این کشور رابطه داشته و گفت‌وگو کنیم که نظام ایران و همه مواضع ما را بپذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه