English

کمک بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی دولت برای تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مازندران تجهیز و نوسازی شد که دولت برای هر هکتار ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت برای تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج،دلاور حیدرپور در بازدید از کشت مکانیزه برنج در روستای فرح‌آباد این شهرستان اظهار کرد: امسال 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مازندران تجهیز و نوسازی شد که دولت برای هر هکتار ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز نیاز است اما باید حساب شده و کنترل شده باشد، افزود: اراضی کشاورزی باید برای تولید و اشتغال حفظ و از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: اقتصاد از مشکلات کشور است که در این راستا باید نسبت به حفظ تولید گام برداشت و تلاش شود بیشترین بهره را از اراضی کشاورزی ببریم.

حیدرپور اظهار کرد: با توجه به ماشین آلاتی که به بخش کشاورزی اختصاص داده می‌شود، هدف دولت بر این است سختی کار کشاورزان کم شود و در آینده کمک‌های بیشتری با خدمات بهتری از سوی دولت ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به وجود آببندان ۱۰۰ هکتاری در این منطقه، تصریح کرد: در این آببندان می‌توان ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن تولید ماهی داشت که برای درآمد روستائیان و پیشبرد امورات روستایی مفید است.

حیدرپور در پایان گفت: شن‌ریزی برای جاده‌های بین مزارع امسال در دستور کار این سازمان قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه