English

همایش عفاف و حجاب در بابلسر برگزار می‌شود

فرماندار بابلسر از برگزاری همایش عفاف و حجاب در هفته آینده در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: قوانین ، مقرارت و رعایت مسائل اخلاقی و تکریم ارباب رجوع به اصناف،مسؤولان مراکز اقامتی و افرادی که در سواحل به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، در این همایش مورد تاکید قرار گرفته و پیام این همایش رعایت شئونات اسلامی، عفاف و حجاب در سطح شهرستان است .

همایش عفاف و حجاب در بابلسر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نشست هم‌اندیشی  و ارائه راهکار در چارچوب قانون،با موضوع عفاف و حجاب و روزه‌خواری، پیرو مکاتبه عمومی جامعه زنان شهرستان با حضور امام جمعه بابلسر، فرماندار و مسئولان کارگروه عفاف و حجاب در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شده است.

فرماندار بابلسر در این جلسه اظهار کرد: در حقیقت پیگیری مطالبات بانوان، احترام به خون شهدا و حفظ جایگاه مذهبی این شهرستان است.

سیدعلی اسد کنترل و نظارت بر بازار،رعایت شئونات و حجاب اسلامی فروشنده‌ها و مراجعه کنندگان را از موضوعات مطروحه در جلسه برشمرد و افزود: بر روی برخی از پوشاک نوشته‌هایی وجود دارد که در شأن مردم مذهبی  شهرستان بابلسر نیست.

وی با تاکید به استفاده از ظرفیت ائمه جمعه،جماعات و همه دلسوزان نظام در موضوع امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: باید راهکاری اندیشیده شود تا از مسائلی که موجب احساس نارضایتی در مردم شهرستان می‌شود، جلوگیری شود.

فرماندار بابلسر از  برگزاری همایش عفاف و حجاب در هفته آینده در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در این همایش قوانین، مقرارت و رعایت مسائل اخلاقی و تکریم ارباب رجوع به اصناف ،مسئولان مراکز اقامتی و افرادی که در سواحل به مسافران خدمات ارائه می‌دهند،مورد تاکید قرار گرفته و پیام این همایش رعایت شئونات اسلامی، عفاف و حجاب در سطح شهرستان و توجه دادن اصناف به این مسئله مهم است.

اسد به ضرورت فراگیری مهارت‌های ارتباط موثر در بین آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و افزود: اگر همه افراد جامعه قوانین و مقررات را رعایت کنند، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود و بی‌توجهی به این امر مهم، در نقطه مقابل امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.

وی به اطلاع‌زسانی و برجسته‌سازی هشدارهای عفاف و حجاب و روزه‌خواری تاکید کرد و افزود: آمران معروف به صورت افتخاری در سطح شهرستان با پلیس همکاری خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه