English

کم کاری شهرداری بهشهر در تجلیل از معلمان

رئیس آموزش و پرورش بهشهر با گلایه از حضور کم رنگ شهرداری و شورای شهر بهشهر در برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم، گفت: شهرداری و شورای شهر بهشهر در این زمینه وعده هایی دادند اما عملی نشد.

کم کاری شهرداری بهشهر در تجلیل از معلمان

به گزارش خبرگزاری موج، قربانعلی اصغری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر سال 96 در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، اظهار کرد: مراسم هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان بهشهر به خوبی برگزار شد اما حضور کم رنگ شهرداری و شورای شهر بهشهر مانند سال گذشته به صورت ملموس حس می شد در حالی که شهرداری و شورای شهرهای رستمکلا و خلیل شهر تمامی کارهای مراسم روز معلم را انجام دادند.

وی افزود: یکی از وظایف مهمی که شهرداری و شوراهای شهر باید انجام دهند فعالیت های فرهنگی است که متاسفانه همکاری شهرداری و شورای شهر بهشهر در زمینه برگزاری روز معلم با آموزش و پرورش شهرستان رضایت بخش نیست زیرا وعده هایی دادند اما عملی نشد.

رئیس آموزش و پرورش بهشهر خاطرنشان کرد: تجاری کردن برخی از فضاهای آموزشی بهشهر به منظور ایجاد منبع درآمد پایدار برای آموزش و پرورش بهشهر است که طبق این مصوبه قصد داریم از فضاهای آموزشی خالی و بدون استفاده که می توان به کاربری تجاری تبدیل کرد، استفاده کنیم.

اصغری گفت: در مورد هزینه های تجاری کردن برخی فضاهای آموزشی از 3 شهرداری شهرستان بهشهر می خواهیم که با نگاه فرهنگی به این موضوع، تسهیلات ویژه ای برای صدور پروانه با آموزش و پرورش بهشهر همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح کلاس های کنکور و المپیادهای علمی در مدارس شهرستان بهشهر، اظهار کرد: برنامه 3 ساله برای طرح کنکور و المپیادهای علمی تنظیم شده است که در این برنامه مشکلاتی شامل رضایت دانش آموزان، خانواده ها، دبیران کنکور و وضعیت مالی و اقتصادی خانواده ها وجود داشت که پس از اجرایی شدن طرح و موفقیت های تحصیلی، رضایت دانش آموزان، خانواده ها و دبیران را جلب کردیم.

رئیس آموزش و پرورش بهشهر یادآور شد: پیش از اجرایی کردن طرح کلاس های کنکور و المپیادهای علمی در مدارس شهرستان هر ساله فقط 2 یا 3 دانش آموز بهشهری حائز رتبه می شدند اما در نخستین سال اجرایی شدن این طرح در سال 94 تعداد 14 دانش آموز و در سال 95 تعداد 23 دانش آموز در المپیاد قبول شدند.

اصغری گفت: در دو سال گذشته طرح المپیاد از مهرماه آغاز می شد اما در سال جاری در سومین سال این طرح از 16 تیر کلاس های المپیاد در مدارس شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری کلاس های کنکور در مدارس، کاهش هزینه های خانواده ها در این زمینه است زیرا هزینه بالای کلاس های کنکور در مراکز خصوصی برای بسیاری از خانواده ها امکان پذیر نیست به همین دلیل هزینه تمامی کلاس های کنکور در مدارس 500 الی 700 هزار تومان می شود در حالی که در مراکز خصوصی فقط شهریه یک درس 500 هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه