English

لزوم بسیج همگانی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار بر لزوم بسیج همگانی در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم بسیج همگانی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری موج، حسین منفردی اظهار کرد: در راستای فرمایشات و سخنان مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و همه ما مردم و ملت ایران موظف هستیم تا در راستای این راهبرد اقتصادی حرکت و فعالیت کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در اجرایی شدن پروژه های شیلات وجود داشته است، افزود: باوجود همه مشکلاتی که در اجرای پروژه شیلات داشتیم، تلاش مسؤولان در مسیر تحقق رهاسازی بچه ماهیان تولید شده در پروژه تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی استخر فریدونکنار با کمک‌های مادی، معنوی و اجرایی امری مهم و تاثیرگذار بوده است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌های شیلات در سال‌جاری، بیان کرد: تاکنون نظر کارشناسان شیلات این است که این پروژه‌ها به نحو احسنت انجام شده و امیدواریم سال‌های آینده نیز بتوانیم در کنار هم بهتر از این خدمت کنیم.

این مسوول با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی محور سیاست‌های دولت براساس اصل ۴۴ است، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش تولید و صید ماهی از ۷ هزار و 500 تن به ۳ هزار و 500 تن در مسیر احیای این مساله برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اقدام شده است.

منفردی گفت: شیل‌گذاری یکی از سیاست‌های مهم در همین راستا بوده که با توجه به مشکلات واگذاری زمین، بنیاد علوی در فریدونکنار همکاری شایانی با مجموعه داشته و در نهایت به نظر کارشناسان امر، پروژه تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی استخر فریدونکنار با بهترین روش و نتیجه همراه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه