English

سند راهبردی نمازبرای مدارس مازندران تدوین می شود

استاندار مازندران گفت: سند راهبردی نماز برای مدارس این استان درراستای تقویت این فریضه الهی تدوین و عملیاتی می شود.

سند راهبردی نمازبرای مدارس مازندران تدوین می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح در نخستین نشست شورای اقامه نماز مازندران در سال 96 مهم ترین محور سند راهبردی نماز در مدارس را سر و سامان دادن به وضعیت فیزیکی نمازخانه های آنها اعلام کرد.

وی افزود : نوسازی مدارس باید با کمک خیرین و حمایت آموزش و پرورش و سایر دستگاههای مرتبط نسبت به تجهیز و نوسازی نمازخانه های مدارس اقدام کند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : اگرچه محدودیت های اعتباری گاهی تامین بودجه برای اجرای برخی طرح ها را با مشکل مواجه می کند ، ولی برای توسعه نمازخانه های مدارس نباید به این محدودیت های اعتباری زیاد توجه شود.

فلاح اظهار داشت : در شرایطی که خیرین ما در امر مدرسه سازی پیشقدم هستند ، برای ساخت نمازخانه در مدارس نیز پیشقدم خواهند شد و باید طرح های توجیهی برای بهره گیری از این پتانسیل از سوی دستگاه های مرتبط ایجاد شود.

وی اضافه کرد : توسعه و تجهیز نمازخانه ها در دانشگاه های مازندران نیز با جدیت بیشتری دنبال شود و در این حوزه نیز نیازمند مساعدت دستگاه های فرهنگی و اجتماعی است.

استاندار مازندران پیشنهاد کرد برای توسعه و تجهیز نمازخانه های مدارس و دانشگاهها در مناطق شهری و روستایی ادارات کل شهری و روستایی استانداری با کمک شهرداران و بخشداران در این بخش فعال شوند.

فلاح افزود : این استان 500 هزار دانش آموز و افزون بر 200 هزار دانشجو دارد و توسعه فرهنگ نماز در بین این جوانان و نوجوانان به تقویت این فریضه الهی در جامعه نیز کمک می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه