English

برداشت ۱.۵ میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای تولید اشتغال افراد آسیب‌پذیر جامعه

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از برداشت 1.5 میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای تولید اشتغال افراد آسیب‌پذیر جامعه خبر داد.

برداشت 1.5 میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای تولید اشتغال افراد آسیب‌پذیر جامعه

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی‌لاشکی در حاشیه دیدار با جمعی از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه نگران فقر در جامعه هستیم، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم و به جایی برسیم که فقر از جامعه ریشه‌کن شود.

وی با بیان اینکه وظیفه کمیته امداد امام خمینی این است که افراد مددجو و نیازمند را به سطحی از توانمندی برسانند تا آمارهای زیرپوشش کم شود، افزود: در نشستی که با رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در فراکسیون اشتغال و تولید داشتیم در آنجا نیز تأکید شد تا افراد زیرپوشش در قالب 10 درصدی به قابلیت‌هایی برسند تا بتوانند خودشان روی پای خود بایستند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به برنامه دارد، عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است تا این افراد نیازمند باید در حوزه تولید اشتغال وارد شوند و بتوانند امور زندگی خود را بگردانند.

وی تصریح کرد: با تأئید رهبر معظم انقلاب مبلغ 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به منظور تولید اشتغال برای افراد آسیب‌پذیر جامعه مانند مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی برداشت شد و با رؤسای سازمان بهزیستی و کمیته امداد  امام خمینی کشور نیز نشستی در همین راستا برگزار شده است.

احمدی‌لاشکی گفت: در بحث بودجه سال 96 در مجلس شورای اسلامی از سه دهک بالایی کم کردیم و تصمیم گرفته شد تا به دهک‌های پایین جامعه که زیرپوشش دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی قرار دارند، داده شود و مجلس شورای اسلامی در این حوزه بزرگ‌ترین خدمت را کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه