English

صحت انتخابات شورای شهر بابل تایید شد

فرماندار بابل صحت انتخابات در این شهرستان را تایید کرد و گفت: هر پنج نفر از هیأت نظارت، صحت انتخابات بابل را امضا کردند لذا امروز با تایید هیأت نظارت و بر اساس قانون آگهی زدیم.

صحت انتخابات شورای شهر بابل تایید شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدتقی عباسپور اظهار کرد: هر پنج نفر از هیأت نظارت، صحت انتخابات بابل را امضا کردند لذا امروز با تایید هیأت نظارت و بر اساس قانون آگهی زدیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نمایندگانی از تهران برای بررسی وضعیت به بابل آمدند، افزود: امروز نمایندگانی از تهران آمدند و چند صندوق از گتاب و امیرکلا را بازشماری کردند که همه آمار انتخابات بدون کوچک‌ترین اختلافی تایید و نهایی شد.

فرماندار بابل از رسیدگی به  تمام اعتراضات وارده خبر داد و تصریح کرد: برای اعتراضاتی که مدرک ارائه نشد قابل پیگیری نبود.

عباسپور با اشاره به اینکه در بین اعتراضات وارده تنها چند مورد مدرک مستند ارائه شد، خاطرنشان کرد: بر اساس مدارک ارائه شده چند نفر اعلام کردند که اقدام به فروش رای می‌کردند که این تخلفات خرید و فروش آرا فقط برای شهر بابل اعلام شد که ما نیز بر اساس قانون بر روی مدارک مستند نامه زده و به دادگستری دادیم که اقدامات قانونی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه این موارد تاثیری بر سرنوشت انتخابات ندارد، یادآور شد: چون تعداد تخلفات رسیده حتی به پنج مورد هم نمی‌رسید و مربوط به چند نفر از کاندیداها است لذا نمی‌تواند روند انتخابات را زیر سوال ببرد.

فرماندار بابل ادامه داد: قانون صراحت دارد خرید و فروش رای جرم است و با خریدار و فروشنده برخورد قضایی می‌شود.

عباسپور گفت: ارائه مدرک مستند از تخلفات خرید و فروش رای در شهر بابل، گذشته از اینکه مربوط به چند منتخب شورا فعلی بابل می‌شود حتی شامل حال کسانی که اعتراض کردند و در حال حاضر مدعی بوده و منتخب هم نشدند، نیز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه