English

اقدام جهادی قالیباف در حمایت از رئیسی در مازندران نیز نهادینه شده است

رئیس ستاد حامیان و حمایت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران گفت: اقدام جهادی قالیباف در حمایت از رئیسی در سطح ستادهایش نهادینه شد و شاهد استقبال گسترده مردمی به حجت‌الاسلام رئیسی هستیم.

اقدام جهادی قالیباف در حمایت از رئیسی در مازندران نیز نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا جانبازی در جمع خبرنگاران در ارتباط با انسجامی که بین قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ایجاد شد، اظهار کرد: این اتحاد زمینه همدلی و نشاط مناسبی برای انتخاب اصلح ایجاد کرده است.

وی با اعلام اینکه در مازندران به دلیل عملکرد نامناسب متولیان امور با مشکلات جدی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: عملکرد ضعیت دولت در استان نسبت به باغداران، کشاورزان و کارگران رقیب جدی برای خودش است.

رئیس ستاد حامیان و حمایت‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با اشاره به عدم بهره‌برداری مناسب مسؤولان استانی از ظرفیت گردشگری استان در جذب گردشگران، گفت: تعطیلی صنایع، عدم رونق گردشگری از مواردی است که مردم نسبت آن به شدت گلایه‌مند هستند.

وی اضافه کرد: متولیان امور پاسخگو مشکلات اقتصادی در استان نیستند و مردم با انتخاب فرد اصلح زمینه برای برای توسعه استان فراهم می‌کنند.

جانبازی در ارتباط با حمایت انقلابی قالیباف از حجت‌الاسلام رئیسی، افزود: قالیباف نشان داد که مرد جهاد و یادگار ارزشمند دفاع مقدس است.

وی با اعلام اینکه حمایت‌های انقلابی حامیان قالیباف در سطح مازندران و نیروهای ستادی نیز به خوبی مشهود است، یادآور شد: این موضوع نشان از انسجام جدی برای تغییر در مدیریت اجرایی کشور است و اقدام انقلابی قالیباف در بین ستادهای مردم این مرد جهادی و انقلابی نهادینه شده است.

رئیس ستاد حامیان و حمایت‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران بیان کرد:  با اعلام حمایت قالیباف شاهد موج جدیدی از حمایت‌های مردمی از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران هستیم و اقبال مردمی رو به افزایش است.

جانبازی در پایان گفت: مردم در روز جمعه با حمایت قاطعانه خویش رئیس جمهور مقتدر و چاره‌اندیش را انتخاب می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه