English

محور و اصل اساسی توسعه ساری گردشگری است

شهردار ساری با اعلام اینکه محور و اصل اساسی توسعه ساری و مازندران گردشگری است، ادامه داد: توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران در این حوزه در بعد قهرمانی آن می‌تواند در ذیل گردشگرپذیر شدن ساری و مازندران تعریف شود.

محور و اصل اساسی توسعه ساری گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی عبوری در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر که در استادیوم زنده یاد سیدرسول حسینی مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: ورزش دنیا پیام‌آور صلح، دوستی و اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش کشور که در آن پهلوانی مرام است و قهرمانی تنها به واسطه غرور و اهتزاز پرچم در عرصه ملی ارزشمند است، افزود:  اصالت جامعه ورزش مازندران از پاهای خسته در گل نشسته شالیکارانش بر می‌خیزد و دستان بلند همت مدال‌آورانش چون رشته کوه‌های البرز یادآور سرپنجه‌های مردان اساطیری طبرستان است.

شهردار ساری گفت: شهر ساری به عنوان کهن شهر با قدمتی عظیم، دارای مردان و زنانی زحمتکش و میهمان‌نواز است که این موضوع باعث افتخار است.

این مسوول با بیان اینکه شهر پویای ساری این روزها میزبان میهمانان و ورزشکاران نامی در رشته تکواندو جهان است، افزود: جای خوشحالی است که تکواندو جهانی دعوت فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی را پذیرفت و میزبانی این دوره از مسابقات به مازندران واگذار شد.

عبوری تصریح کرد: میزبانی مسابقات تکواندو آسیایی و جام فجر برای ساروی‌ها مجالی است تا میهمان‌نوازی خود را نه تنها به هموطنانشان بلکه به کشورهای آسیایی و در بعد بالاتر به عرصه جهانی نشان دهند و به عمل ثابت کنند ساری می‌تواند تفرجگاه خوبان جهان باشد.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران ساروی شهرداری را خانه و پشتوانه امیدآفرینی و افتخارآفرینی خودشان برای این شهر بدانند، خاطرنشان کرد: جای خوش‌وقتی است که تیم مدیریت شهری توانسته در عرصه جهانی آنچه را که مقرر شده است نشان دهد.

شهردار ساری افزود: لازم است نشان داده شود که راه برون‌رفت مازندران و ساری از معضلات پیش روی گردشگری است.

این مسوول با اعلام اینکه محور و اصل اساسی توسعه ساری و مازندران گردشگری است، ادامه داد: توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران در این حوزه در بعد قهرمانی آن می‌تواند در ذیل گردشگرپذیر شدن ساری و مازندران تعریف شود.

عبوری اظهار کرد: بارها مطرح شد و لازم است از این جایگاه هم  تأکید شود که شهرداری ساری در حال حاضر برای گردشگری مازندران برنامه دارد منوط بر این است که دولتمردان سرزمین اساطیری ایران زمین، این استان را قطب گردشگری اعلام کنند.

وی با توصیه به مسوولان ورزش کشور، تصریح کرد: اگر می‌خواهید رهاورد تیم‌های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌های خوش‌رنگ باشد مازندران و مازندرانی‌ها را دریابید.

شهردار ساری در پایان گفت: مازندران چشمه جوشان پهلوانان با اخلاق و سختکوشی است که با توجه ویژه و داشتن فضای مناسب برای حضور در عرصه‌های ورزشی کشور خوش می‌درخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه