English

وزش باد شدید در آسمان مازندران/ هوای مازندران بارانی و سرد می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: وزش باد شدید صبح امروز از غرب مازندران آغاز شده و در حال حاضر به مناطق مرکزی استان گسترش پیدا کرده است.

وزش باد شدید در آسمان مازندران/ هوای مازندران بارانی و سرد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی اظهار کرد: وزش باد شدید صبح امروز از غرب مازندران آغاز شده و در حال حاضر به مناطق مرکزی استان گسترش پیدا کرده و به دنبال آن شاهد ابرناکی آسمان و کاهش دمای هوا هستیم.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های رامسر و نوشهر با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به رگبار باران از امشب در آسمان استان، اضافه کرد: انتظار داریم فردا از ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود و هوای استان عمدتاً نیمه‌ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه روز چهارشنبه مجدداً شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم، افزود: این سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه از آسمان استان خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه مجدداً جو نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم شاهد افزایش دمای هوا به‌ویژه روز جمعه در استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان ساری با 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما نیز مربوط به بلده با 7 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه