English

فعال شدن ۵۲ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در جاده های مازندران تا ۲ ماه آینده

رئیس اداره مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران با اشاره به افزودن شدن 52 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در جاده های استان، گفت که سال گذشته اقدامات برای نصب این سامانه در جاده های مازندران انجام و هشت سامانه نصب شد.

فعال شدن 52 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در جاده های مازندران تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی افزود: نصب این سامانه ها در جاده های مازندران تا 2 ماه آینده پایان یافته و بهره برداری می شود.

وی گفت: نصب یک هزار و 880 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در مدت سه سال، از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی است.

هاشمی بیان داشت: پارسال هشت سامانه ثبت تخلفات رانندگی در مسیرهای بزرگراهی گلوگاه به بهشهر، قائمشهر به ساری، قائمشهر به بابل و آمل به بابل نصب شد.

رئیس اداره مدیریت راه ها مازندران با اشاره به اینکه این استان فراتر از میانگین کشوری به سامانه ثبت تخلفات رانندگی مجهز می شود، گفت: سهم مازندران با توجه به نصب یک دوربین در هر 20 کیلومتر ، 35 دوربین می شد ولی به خاطر پرتردد بودن محورهای استان ، 52 سامانه برای آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی در تعطیلات نوروزی جاری تاکنون بیش از 32 میلیون تردد خودرویی در جاده های این استان ثبت شد.

هاشمی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی سامانه های ثبت تخلفات رانندگی، حرکات خطرآفرین رانندگان در جاده ها کنترل و کاسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه