English

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه عمرانی و زیربنایی در رامسر

فرماندار رامسر از بهره‌برداری ۲۸ پروژه عمرانی و زیربنایی به مناسبت هفته دولت در رامسر خبرداد.

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه عمرانی و زیربنایی در رامسر

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار رامسر با بیان اینکه دولت برآمده از اراده ملت است، افزود: دولتی که برآمده از رأی مردم است تا زمانی که در رأس قدرت قرار دارد باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند و برای این کار نیاز به حمایت و لطف مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه در همه دولت‌ها کاستی وجود داشته و دارد، تصریح کرد: همه باید از دولت‌ها و دولتمردان حمایت کنند تا دولت به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده و تدابیر خود دست یابد.

این مسؤول بیان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که خادمان دولت بتوانند تا برخی برنامه‌ها و طرح‌هایی که در جهت محرومیت‌ها و آبادانی شهر و روستا است را به مردم ارائه کنند.

سروری کاهش نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی کشور، پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی از واردات پس از ۸۰ سال، افزایش صادرات نفت، اجرای طرح تحول سلامت برای نخستین‌بار در کشور و … را از اقدامات صورت‌گرفته دولت نام برد.

فرماندار رامسر ادامه داد: در شهرستان رامسر نیز به‌مناسبت این هفته بیش از ۲۸ پروژه عمرانی، زیربنایی و سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد که از این پروژه‌ها، سه مورد آن متعلق به بخش خصوصی است و پروژه شاخص آن بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب است که بیش از ۱۲ سال به طول انجامید و در نهایت با پیگیری مؤثر مسؤولان و مدیران شهرستان باعثشد به بهره‌برداری کامل برسد.

وی به پروژه‌ها و طرح‌های دیگر نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات ۸۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با اشتغال‌زایی یک‎هزار و ۳۰۸ نفر در طی سه سال، پرداخت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای بخش کشاورزی، اقدامات در عرصه گازرسانی روستاهای شهرستان و … از دیگر فعالیت‌ها در هفته دولت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه