English

کشف ۱۲ هزار سکه تقلبی در ازنا

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۴ نفر کلاهبردار سکه های تقلبی و کشف ۱۲ هزار سکه در ازنا خبر داد

کشف ۱۲ هزار سکه تقلبی در ازنا
به گزارش خبرگزاری موج لرستان

، سرهنگ " احمدی تبار " گفت: با دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداران سکه های تقلبی توسط ماموران آگاهی ازنا ، با شگرد ارسال پیامکی تحت عنوان « من چوپان و از عشایر ساکن استان مرکزی هستم ، مادرم چند روز گذشته پیش گوسفندان در صحرا تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه سکه طلا پیدا کرده و راه فروش آن را بلد نیستیم تو را به امام حسین اگر می توانی کمکمان بده تا آن را به فروش برسانیم ، شماره شما را از توی قرآن استخاره کردم » تحقیقات جامع و کامل از متهمان آغاز شد .

وی در ادامه افزود: با بررسی های صورت گرفته تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان در سراسر کشور شناسایی و ضمن مواجهه حضوری با کلاهبرداران ، متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

جانشین انتظامی لرستان گفت: از اعضای باند مذکور ۱۲ هزار سکه تقلبی ، ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد . احمدی تبار ضمن هشدار به مجرمان ، کلاهبرداران و افراد سود جو ، مبنی بر این که پلیس با تمام همت ، عرصه را بر متخلفان تنگ خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: فریب وعده های دروغین افراد سودجو مبنی بر ارسال پیامک با موضوعات مختلف همچون پیدا کردن سکه های طلا ، برنده شدن در مسابقات و ... ، را نخورید و قبل از انجام هر گونه اقدام ، موارد را سریعا به پلیس گزارش دهید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر