English

پل‌دختر؛ میزبان همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی»

به‌مناسبت نام‌گذاری امسال به‌ «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» شهرستان پل‌دختر پنج‌شنبه، هفتم مردادماه جاری میزبان همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» است.

پل‌دختر؛ میزبان همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی»

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و نقشی که جوانان در زمینه تحقق این شعار می‎توانند داشته باشد همایشی با عنوان «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» در لرستان برگزار می‎شود.

در روز پنج‌شنبه، هفتم مردادماه جاری شهرستان پل‌دختر در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان میزبان همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» خواهد بود، سخنران این همایش آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد بود.

مومیوند، معاون فرماندار پل‌دختر در رابطه با این همایش، با بیان این‌که نسل جوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور به حساب می‌آید، افزود: نقش جوان در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم و انکارناپذیر است و تاکنون قشر جوان بار اصلی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام را بر دوش کشیده است.

وی به نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین گفتمانی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر از آن به‌عنوان راهکار کلیدی مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن یاد کرده‌اند، اقتصاد مقاومتی است.

مومیوند به اهمیت جایگاه جوانان در جامعه اشاره کرد و افزود: قشر جوان در بین اقشار مختلف جامعه به‌دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزه بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: جوانان از راه‌های مختلف مانند اردوهای جهادی می‌توانند با ورود به عرصه اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی با ارایه راهکارهای مناسب زمینه‌ساز رشد اقتصاد و خروج بحران اقتصادی باشند.

معاون فرماندار پل‌دختر نقش اردوهای جهادی در اجرای اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم دانست و افزود: اردوهای جهادی یکی از بهترین عرصه‌های مشارکت جوانان در اقتصاد مقاومتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر