English

مشاور روزانه به ۴۰۰ مددجو

مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ از مشاوره مددکاری روزانه به بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان در چهار ماهه امسال خبر داد.

مشاور روزانه به ۴۰۰ مددجو

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر فتحی خط مقدم زندانبانی در رفع مشکلات خانوادگی، قضایی و اداری مدجویان اعلام کرد و با اشاره به اهمیت حضور مددکاران در داخل بندها و ارتباط مستقیم با مددجویان، این مهم را در کاهش جمعیت کیفری موثر دانست.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در واحد مددکاری گفت: با هدف اجرای سیاست های سازمان زندان ها در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان، در۴ ماهه نخست امسال پرونده های قضایی مختلفی توسط واحد مددکاری بررسی شده است و به زعم کمبود نیروی انسانی و کثرت جمعیت کیفری این واحد خدمات ارزنده ای را در زمینه کاهش جمعیت کیفری انجام داده است به طوری که شاهد رشد خدمات ارائه شده به مددجویان در مقایسه با سالهای گذشته بوده ایم.

مدیر مجتمع مددکاری در مورد برخی از خدمات ارائه شده در طول ۴ ماهه نخست امسال گفت: مددکاران مجتمع طی تماس های متعدد با شکات مختلف موفق به جلب رضایت ۴۰ نفر شده اند که این افراد با مساعدت خیرین آزاد شدند، از ۵۶۰ مورد نامه نگاری به مراجع قضایی جهت عفو مشروط، ۱۵۰ نفر آزاد گردیدند. از۳۰ مورد درخواست مددجویان جهت انتقال به استانهای دیگر بعد از نامه نگاری و طی مراحل اداری ۱۵ نفر به زندانهای شهرستانهای مختلف منتقل شده اند. در ارتباط با شناسایی خانواده های نیازمند۱۵۰ مورد به کمیته امداد و۵۰ مورد به مرکز مراقبت معرفی و تسهیلات لازم را دریافت کردند.

فتحی تشکیل بیش از ۱۰۰ جلسه صلح و سازش در داخل زندان با شکات زندانیان، مساعدت هزینه درمانی ۴ مددجو، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به بیش از ۴۰ خانواده مددجویان، پرداخت هزینه انتقال یک نفر به شهرستان و مشاوره مددکاری روزانه به بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان را از جمله برخی از مهمترین اقدامات انجام شده واحد مددکاری دانست.

همچنین، مشعلی رییس اداره خدمات اجتماعی مجتمع از ادامه رایزنیهای این واحد با خیرین استان جهت کمک مالی وآزادی مددجویان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه