English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

روکش آسفالت ۱۲۰کیلومتر از راه‌های استان قزوین بهسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 120 کیلومتر از راه های این استان با روکش مجدد آسفالت، بهسازی شده است.

روکش آسفالت ۱۲۰کیلومتر از راه‌های استان قزوین بهسازی شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: در این مدت 220هزار تن آسفالت برای بهسازی، لکه‌گیری و ترمیم روکش راه‌های حوزه استحفاظی استان قزوین مصرف شده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در حوزه آسفالت و بهسازی راه‌های این استان گفت: درطی سال جاری 260هزار متر مربع عملیات لکه گیری و چاله پرکنی و 82کیلومتر درزگیری در طول راه های استان قزوین اجرا شد.

حق لطفی، آسفالت حفاظتی را نیز از دیگر روش‌های بهسازی راه ها عنوان کرد و گفت: در راستای افزایش مقاومت سایشی بستر و رویه راه، امسال 8.5 باند کیلومتر میکروسرفیسینگ و 8.5 کیلومتر اسلاری‌سیل در سطح راه‌های استان انجام شده است.

وی یادآور شد: تمام این اقدامات در بخش نگهداری راه‌ها با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای، افزایش طول عمر جاده‌ها و  کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده های شریانی انجام شده است.

حق‌لطفی با اشاره به اهمیت راه ها در توسعه اقتصادی خاطرنشان‌کرد: روزانه به طور میانگین بیش از 886هزار خودرو در راه های این استان تردد می‌کنند که همین عامل در کنار عمر بالای آسفالت، عبور بارهای بیش از حد مجاز و شرایط آب و هوایی از عوامل تشدید کننده خرابی آسفالت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر 31درصد از راه های این استان بر اثر همین عوامل نیاز به بهسازی سنگین دارند.

حق‌لطفی افزود: ارزش سرمایه ای راه های این استان 30هزار میلیارد تومان است و برای نگهداری آن هزار و 500میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه