English

با حضور مسولان کشوری برگزار شد؛

درخشش شرکت " آذرین البرز" واحد نمونه صنعتی

شرکت آذرین البرز در سال 1361 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و زیر بنای 5000 متر مربع در شهر قزوین با نام شرکت صنایع فلزی آذرین البرز به ثبت و در سال 1363 با هدف تولید قطعات و مجموعه های خودرو توسط بنیانگذار آن آقای حسن زارع نژاد به مرحله ی بهره برداری رسید.

درخشش شرکت " آذرین البرز" واحد نمونه صنعتی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، در همایــش تجلیل از صنعتگران نمونه اســتان قزوین که با حضور فرشــاد مقیمــی، مدیرعامل ســازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمــد مهدی اعلایی اســتاندار قزوین، علی رحمانی، معاون اقتصادی استاندار، محسن صفاری مدیرعامل شرکت شــهرک های صنعتی استان قزوین ، رستمی سرپرست سازمان صمت و عبدیان رییس اتــاق بازرگانی قزویــن،  جمعی از تولیدکننــدگان و صنعتگران و ســایر مدیران بلندپایه کشــوری و اســتانی در ســالن شــهید امامــی اســتانداری قزوین برگزار شــد ،از مدیر عامل شرکت "آذرین البرز" به عنوان پیشکسوت برتر صنعت استان قزوین در ســال ۱۴۰۲ معرفی و از مهندس "حسن زارع نژاد" مدیر عامل  برتر این شرکت مورد تقدیر ویژه مسوولان کشوری و استانی قرار گرفت.

شرکت آذرین البرز در سال 1361 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و زیر بنای 5000 متر مربع در شهر قزوین با نام شرکت صنایع فلزی آذرین البرز به ثبت و در سال 1363 با هدف تولید قطعات و مجموعه های خودرو توسط بنیانگذار آن آقای  حسن زارع نژاد به مرحله ی بهره برداری رسید. این شرکت تولید اولین محصول خود را که مجموعه ترمز دستی وانت زامیاد بود با روش های قدیمی و تکنولوژی آن زمان آغاز نمود.

تجلیل1

تولیدات شرکت پس از سال 1370 به دو مجموعه کامل افزایش یافت و مجموعه ترمز دستی پراید نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد و پس از آن در سال 1375 سیاست گذاری شرکت به سمت تولید پولی های یکپارچه پیش رفت و با سرمایه گذاری در این بخش در سال 1378 خط کامل تولید انواع پولی یکپارچه خودرو پراید در این شرکت راه اندازی گردید.

با توجه به گسترش تعداد تولیدات شرکت و نیاز صنعت خودرو سازی کشور پس از پیاده سازی الزامات استانداردهای بین المللی و گواهینامه ISO/TS16949 توسط این مجموعه دریافت گردید. این شرکت همواره بقای خود را در عرصه منوط به رضایت مشتری، بهبود مداوم، اثربخشی سیستم، مدیریت کیفیت، تولید بی نقص و با قیمت رقابتی، تامین کلیه الزامات و ارتقا اهداف شرکت در راستای تولید با کیفیت می داند.

شرکت آذرین البرز1

«شرکت آذرین البرز» که در حال حاضر یکی از شرکتهای موفق در تولید پولی در سطح  کشورمی باشد، با ارایه محصولات پرطرفدار و معرفی تولیدات جدید خود توانست برگ زرین دیگری بر موفقیت های پیشین در کارنامه عملکرد خود بیافزاید. این شرکت همچنین در سالهای 90 الی 94 به عنوان یک واحد پیشرو با بهره گیری از دستگاه های بروز خود و با استفاده از تکنولوژی آلمان در پروژه های جدید سرمایه گذاری کرده است. ازجمله محصولات این شرکت: پولی های واترپمپ چند شیاره، پولی های پمپ هیدرولیک چند شیاره، پولی های دینام چند شیاره و پولی دنده تایمینگ پراید می باشد که با تکنولوژی جدید و با کمترین هزینه تولید می شود. هدف این شرکت استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و تولید قطعات با کیفیت و به دست آوردن بازارهای جهانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه