English

دادستان قزوین:

دستورالعمل رعایت حقوق شهروندی به ضابطین قضایی ابلاغ شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از ابلاغ دستورالعمل رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از منازل، اماکن و اشیاء شهروندان به ضابطین قضایی خبر داد.

 دستورالعمل رعایت حقوق شهروندی به ضابطین قضایی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: حفظ حقوق شهروندی و رعایت حقوق اشخاص در تمامی حوزه ها همواره مورد تاکید بوده و هست و این امر در موضوعات مرتبط با دستگاه قضایی، انتظامی و نهادهای امنیتی به جهت حفظ آبرو و حیثیت افراد بیش از پیش دارای اهمیت است.

وی افزود: ریاست معظم قوه قضاییه نیز در نشست شورای عالی قوه قضاییه بر رعایت حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد در بازرسی از منازل، اماکن و اشیاء تاکید داشتند و دستوراتی را به منظور اجرا بیان فرمودند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: بر همین اساس و در راستای اقدامات موثر در جهت حفظ حریم اشخاص؛ " دستورالعمل رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از منازل، اماکن و اشیاء مردم" توسط دادستانی مرکز استان تدوین و به تمامی ضابطین قضایی عام و خاص ابلاغ گردید، تا در ماموریت ها مورد توجه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در این دستورالعمل به مفاد قانونی، نحوه اقدام و رعایت نکات لازم در بازرسی از منازل، اماکن و اشیاء مردم به تفصیل اشاره شده و ضابطین قضایی می بایست در این چارچوب اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه